Ik kan daarna nooit slapen. Ik ben dan veel te opgefokt. Dus die van Sony is echt niet te doen. Ubi is de laatste wat ik nog meepik denk ik.
Pfff had ik maar een tab :\. Ik vind de galaxy s3 iets teklein om een live show erop tekijken. Maar het lijkt me wel dat je het ergens op je tab kunt bekijken! Anders zet je hem gewoon op desktop mode en installeer je flash player.
Ik weet nog goed dat ik de PS4 reveal moest kijken... Dat was achteraf niet echt de moeite waard, no-way dat ik weer voor Sony zo laat op bed ga . Vroeg in de ochtend check ik het nieuws wel, ben wel benieuwd. (maar dat geldt voor elke console)
Dat zal wel moeten, maar dat is niet hetzelfde als het live zien. Ik kan ook wel de volgende dag alsnog de conferentie bekijken, maar dat voelt ook zo lullig aan als je weet dat alle reveals al zijn geweest. Dan zijn die marketing praatjes opeens niet meer te harden.
Kijkend naar de huidige tussenstand waar Sony ruim voor ligt ben ik juist heel erg benieuwd naar Sony. En ik wil zien of die arme Vita ook wat aandacht krijgt. Hoewel die van MS misschien interessanter is juist omdat ze zoveel goed te maken hebben.
Dan gaat het feest dus over. Opzich ook wel relaxed om gewoon een lijst met games te krijgen die aangekondigd zijn...
Sony kijk ik de volgende ochtend wel. Ben vorig jaar wel opgebleven maar dat was het niet waard. Voor Microsoft had ik het natuurlijk wel gedaan.
Opblijven? Was Microsoft niet om 19:00? Die conferentie is een waas. Enige wat ik me kan herinneren is dit Wat slecht. edit: Dat was toch vorig jaar?
ze hadden geen games idd, maar dit optreden was geloof ik twee jaar geleden. Ik ga denk ik naar ubi slapen en kijk dan tijdens het ontbijt die van Sony en doe gewoon alsof dat live is. Daarna internet pas verder checken
Rammstein zit wel in Guitar Hero . Volgens mij zit Psy wel in Dance Central... Anyway, ik denk dat MS wel doorheeft dat ze echt games moeten tonen . Al verwacht ik nu al teveel van hun.
Dat heb ik de afgelopen jaren steeds geprobeerd, maar na 10 minuten gaf ik ht op. Het is gewoon niet hetzelfde. Ik mag toch hopen dat ze het doorhebben. En dat ze ook snappen dat we met games niet doelen op Dance Central/Disneyland/Kinectimals. Ik heb iig goede hoop! Zou helemaal ideaal zijn als ze iemand anders zouden inhuren als die stijve harken wat het nu steeds presenteren. Bring Peter Moore back! Anders Major Nelson. Niet omdat ie zo vreselijk goed is, maar hij komt een beetje meer over als een gamer dan de rest.
Twijfel nog of ik de sony ga kijken. Kijk het elk jaar wel, maar geen idee waarom ik het kijk, want sony boeit me geen ene flikker eigenlijk Gaat denk meer om het spammen tijdens de show en lijstje maken Ook nog een probleem is dat ik dinsdag een assessment heb.