[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Ach, ik heb Sony ook amper met échte games gezien hoor. En de drm verplichtingen zijn echt niet bedacht vanuit het Microsoft kamp. Dat komt denk ik uit de hoge hoed van de uitgevers.

Over de specs heb ik geen mening want daar heb ik niet zoveel verstand van. :+ Volgens mij is de console van Sony altijd al sterker geweest elke generatie, maar dat zegt mij niet zoveel.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Xbox>PS2 qua performance.

3. Seh

Seh Guest

Ja? Dat wist ik niet.

Of het was een stukje dat ik las dat de sterkste console nog nooit de generatie 'gewonnen' had, misschien verwarde ik het daar mee. :+

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat komt meer in de buurt :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Verschil in power zat wel vaak in dat er een altijd later kwam dan de andere. Dit keer komen ze samen dus we zullen zien. :)

6. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind je nu wel een beetje als een Fanboi beginnen te klinken Seh haha je leest wat je wil lezen :+

Alleen de ingame footage van DriveClub overkoepelde alle in-engine gerenderde footage van Forza, de bewegendekaak hond en de uit de weg banende visjes al.

Kan zo de link niet vinden, maar er is vorige week een artikel geweest waarbij meerdere grote devs werd gevraagd of het DRM in hun belang was, maar nee, dit kwam puur van M$.

Van specs heb ik ook niet héél veel verstand, maar weet wel dat het nu bij deze gen eindelijk wél gaat uitmaken dat de PS krachtiger is omdat ze beide op X86 draaien.

7. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Als Sony geen DRM heeft, hadden ze dat dan al niet bekend moeten maken? Dat zou mij wel verstandig lijken, maar ik ben dan ook geen PR mannetje :+

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het eenduidig uitbrengen van een statement lijkt nogal lastig te zijn. MS heeft het ook al meerdere keren opnieuw uitgelegd met meer verwarring als resultaat.

Het lijkt blijkbaar simpeler dan dat het is.

9. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Heeft Sony ook gezegd, dit laat Sony aan de devs over, omdat de devs dan (misschien) wel wat zouden krijgen van M$, maar niet van Sony.

Laatst bewerkt: 5 jun 2013
  10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb liever dat xbox-one een jaar word uitgesteld en dan met knallende techniek komt, dan wat ze nu aanbieden,, Als het underclocking echt waar blijkt te zijn, dan is dat echt een flinke domper.

Bovendien vind ik dat het OS van xboxone teveel gig gebruikt, als je het vergelijkt met sony.

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tenzij Sony van plan is om dit bekend te maken bij een show als E3, wat een mogelijkheid zou kunnen zijn. Marketing technisch gezien zou dat een veel grotere impact hebben dan het nu bekend te maken.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Concrete details van de cpu en gpu hebben we nog altijd niet, dus het hoeft niet eens waar te zijn wat tech sites verwachten dat het is. En sowieso al is het wel zo, blijft het echt afwachten hoe erg de verschillen nu zullen zijn. In worst case scenario als je straks X1 en PS4 hebt, koop je de multiplatform titels voor PS4. Ik denk niet dat het slecht is dat de OS veel gig gebruikt, zo krijg je wel een heerlijk soepel werkend dashboard en dat moet ik bij PS4 nog maar zien. Dat is bij PS3 verneukt en bij Vita ook. Ze lijken qua dat niet echt te leren. We moeten het gewoon afwachten.

13. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom verkiezen MS en Sony eigenlijk de AMD boven pak 'm beet een Intel i7?

14. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Maar ver naast zitten ze er niet, dus zeggen dat het ook allemaal niet waar kan zijn is wel een beetje naïef.

Ennn als ik moet kiezen tussen een soepelere dash of game wist ik het wel :+

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Das heeeeeeel simpel. Prijs! :)

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het een en ander op een forum gehoord, van iemand die beweerd bij MS te werken. Maar het is allemaal heel erg vaag. Zou er wel op neer komen dat als het waar is, de CPU en GPU een duidelijk stukje sterker zijn dan tech sites zoals Anandtech verwachten. Het is afwachten. Wanneer worden de echt concrete details meestal bekend gemaakt?

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nog meer slecht nieuws, naast de problemen met de eSRAM en GPU die vandaag al ter sprake kwamen.

Microsoft heeft de 'media roundtable', een soort conferentie waar de media vragen kan stellen over Microsoft's Xbox 360 en Xbox One en waaronder andere de issues always-on/DRM + tweedehands gamebeleid ter sprake zouden komen, gecanceld!

Dit betekent effectief dat de enige concrete informatie die we van Microsoft krijgen, van Microsoft's E3 persconferentie afkomt.
    De 'media roundtable' was dé manier voor zowel de pers als Microsoft om met elkaar te communiceren en dé kans voor de pers om vragen direct aan Microsoft te stellen.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja was ook gepost in ander topic

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Okay, en ik zet het hierin.:thumbs:

20. Dutchmountains

Dutchmountains Member

Leuk Bevonden:
    0
    G27

Even wat anders voor de verandering.
    Ik kan er nergens wat over vinden.
    Maar ik kan je zeggen dat ik als race fanaat alleen een One zal kopen als ze eindelijk eens de Logitech G27 compatible maken met de Xbox.

Zo lang ze dat niet doen vind ik ze enorm falen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina