En het is sowieso geen dungeon te noemen. Het gebeurt opeens, zonder eerst door een dungeon te huppelen. Net als met Chie. De eerste echte dungeon is Yukiko. En aan wat voor prijs moet ik denken voor die outfits? Dan moet ik misschien maar wat vaker naar mijn werk gaan.
Ah zo. Kun je die van Yusoke dan niet opnieuw doen? Je kunt er wel opnieuw naar toe.... (nog niet geprobeert naar binnen te gaan, maar drukte per ongeluk op de verkeerde knop toen ik met hem sprak en kon wel naar de ingang van zijn dungeon... EDIT: zwempakje van Yukiko was rond de 45.000 als ik me niet vergis....
45k? Ach, wie heeft nou eigenlijk nieuwe wapens en armor nodig. Iedereen zsm in hun zwemkleding. Vooral Kanji!
Ik ben nu bij Dungeon 4 (volgens Dulle zijn telling) en ik vind 'm echt tof.. En die eindbaas (waar ik al een keer dood ben gegaan) vind ik echt heel gaaf, vooral met die muziek die er bij zit. Nu wil ik echt de soundtrack van deze game hebben, als die er is natuurlijk. Sowieso vind ik de dungeons allemaal erg leuk en qua sfeer/thema afwisselend. Oh, en ik heb m'n eerste vis gevangen en nog iets... ik heb met.... Yukiko!
Goede keuze. (al is er geen slechte keuze ) OST is wel te koop, maar niet op veel plekken volgens mij. http://www.play-asia.com/Persona_4_Golden_Original_Soundtrack/paOS-13-71-mn-49-en-70-4t31.html Hopelijk klopt mijn telling met de dungeons wel; niet dat iemand straks iets ziet wat ie nog niet wilt en hoort te weten. Oh, net valt mij ook in wie/wat waarschijnlijk de 6e dungeon ook alweer is. Hoe kon ik dat vergeten. Maar ik ga het er niet bij zetten.
Kut spel Spoiler Gisteravond weer om 2u gaan slapen omdat ik floors moest en zou clearen.. Maar dan kwam er weer een event tussen, toen Nanako weer hulp nodig... etc
Weer een nieuwe toevoeging aan de familie. Was best een koopje, zo voor 11 piek. Ik zet in de spoiler gelijk even op een rijtje wat ik allemaal inmiddels heb. Spoiler Chie Spoiler Yukiko Spoiler IK KAN GEEN GOEDE POSES MAKEN Rise Spoiler Nanako Spoiler Familie NANAKO IS HUGE Het minst tevreden ben ik eigenlijk over Yukiko. En niet eens omdat het slechte kwaliteit is oid, maar ik ben erachter gekomen dat ik liever gewone figures heb dan action figures. Misschien maar terug zetten naar die eerste pose, die was wat minder lelijk. Ik heb er dus nog een stuk of 3 op het oog en dan denk ik klaar te zijn. ... Dat dacht ik ook na de eerste.
Bij action figures zie je altijd de joints....vind dat ook altijd zo lelijk. Rise is wel mooi...uhm dat klinkt niet goed...uhm een mooi figuurtje.....uhm....laat maar.
Haha, dit topic zal er eigenlijk heel weird uitzien voor een buitenstaander. Die kleintjes zijn trouwens maar een paar euro, dus die vallen qua prijs iig wel mee. Voor het geval je ook zo een schattige Nanako wilt. (tenminste, bij de goede verkoper, ik heb ze ook voor €20 p/s gezien)( Rise was wat duurder.
Gisteren eindelijk de dungeon gehaald. Nu weer een aantal weken wachten tot het verhaal verder gaat . Ik ben nu maar bezig om alle quests te halen + alle boeken te verzamelen. Verder blijft het een geweldige game die geen moment verveelt.
Heb deze ook nog liggen. Ga volgende week op vakantie en het wordt waarschijnlijk Fire Emblem: Awakening of The Golden als tussendoortje in de avonduurtjes! Geen verkeerde keuze dacht ik zo.
Goed zo . Ik vind Persona 4 één van de beste JRPG's die ik in jaren heb gespeeld. Vooral de storytelling & binding met de characters is zo sterk. Ik heb af en toe gewoon geen zin om dungeons te doen, omdat ik wil weten hoe het verder gaat. En dat terwijl de dungeons absoluut niet vervelen of iets dergelijks.
Hoe kan dat als ik dit topic al voor de release van zelfs de Vita heb aangemaakt? En natuurlijk een jaar daarvoor het topic van P3P. MAAR, daar ging het me niet om. Niet wie de aanstichter is, maar het feit dat mensen worden aangestoken.