E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Cool. Zelfs hier gaat het over Persona

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik hoop good times, want het zijn helaas geen 40 PS4 games, maar dat is begrijpelijk. Wat ik niet begrijpelijk vind is The Last of Us en ik vraag me echt af waarom, de game komt dezelfde week nog uit. Ook aardig wat PS3 titels nog en ook veel multiplatform titels. Ik verwacht wel dat Sony echt een handjevol first party exclusives zal hebben, anders best disappointing.

Wanneer is Konami's show vandaag en waar te zien?

Laatst bewerkt: 6 jun 2013
  4. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Lastig... Aan de ene kant vind ik het enorm jammer dat GT6, Beyond two souls en the last of us PS3 only lijken te zijn. Ze zouden in de PS4 launch lineup echt niet misstaan. Zeker aangezien je nu qua graphics een manke GT6 vs nieuw gen FM5 krijgt. Aan de andere kant komen ze voor hun grote PS3 fanbase nog met 3 echte top titels, kan ik ze eigenlijk niet kwalijk nemen.
    Betekend alleen wel dat er misschien wel meer gamers zijn zoals mij, die hierdoor voorlopig de PS4 niet hoeven, omdat je voor deze grote games geen PS4 hoeft. Misschien trouwens dat naughty dog nog wel met een titel komt in eerste jaar van PS4, maar Polyphony en Quantic dream lukt dat vast niet. Persoonlijk heb ik met de andere First party devs van Sony erg weinig en heb ik dus niet erg veel vertrouwen in de PS4 launch line up.
    Tegelijk heb ik ook vrij weinig vertrouwen in de MS lineup, denk dat daar de enige interessante exclusive Forza zal zijn. De meeste interessante titels zijn, wat mij betreft, multiplatform (Dragon age, Witcher 3, Watch dogs, GTA)

Laatst bewerkt: 6 jun 2013
  5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vergeet trouwens niet dat vandaag Konami al aan de beurt is!

Wordt dat niet eerder FM5 vs Drive Club?

Er zijn veel titels van beide kanten waar ik in geïnteresseerd ben. Maar een underdog waar ik naar uit kijk is Primal Carnage Genesis (ok, zei ik gisteren ook al in het PS4 topic, maar ach). Been heeeeel benieuwd hoe die gaat worden. :D

Iets wat ik me ook afvraag is hoe MS om zal gaan met F2P. Sony lijkt het te omarmen, maar er is volgens mij nog vrijwel geen enkele F2P titel aangekondigd voor de Xbone.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Op Neogaf zag ik een lijst van 15 langs komen.

Ik kom zelf tot

Killzone
    Infamous Second Son
    Knack
    Planetside 2
    Kingdom Hearts 2.5
    Final Fantasy Versus
    Demon's Souls II
    Drive Club
    Nieuwe Yakuza

maar goed ik vermeng nu feiten met geruchten. Bovenstaande lijst zou wel erg vet zijn iig.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Demon's Souls II?! Terwijl Dark Souls II nog niet eens uit is?

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat de MS wel eens heel sterk uit de hoek kan gaan komen. Forza 5 kunnen we uiteraard verwachten, maar ik denk dat Ryse misschien wel eens heel tof kan zijn. Het is een game van Crytek en je mag dan sowieso bad-ass graphics gaan verwachten. Hopelijk zit het met de gameplay ook in orde. Mirror's Edge 2 zou heel goed mogelijk daar kunnen zijn als X1 exclusive.

Dan heb je Remedy's Quantum Break waar ik absoluut benieuwd naar ben ook. Weinig is er echt over bekend, maar gameplay footage zou een hoop duidelijk kunnen maken. Dan is er Lionhead's nieuwe game, kan een MMO of gewoon RPG zijn. En verder moeten we afwachten wat MS qua first party exclusives gaan tonen. Ze hebben er 15.

Is dat 18:00 bij ons?

Killzone is 100% een feit. Absoluut benieuwd naar Infamous Second Son, Knack doet me echt niets. planetside 2 niet echt een idee van. Kinect Hearts 2.5? Jezus...wanneer komen ze oooooit met deel 3? :mad:. Final Fantasy Versus zou heel tof kunnen zijn, maar het is zo lang geleden dat die werd aangekondigd dat ik er weinig vertrouwen in heb. De rest boeit mij persoonlijk niet extreem veel.

Ik hoop dat Naughty Dog een eerste glimp op een nieuwe game zal geven. Toon gewoon een teaser trailer van een Jak 4 en ik ben om. Dan heb ik sowieso in 2014 een PS4, want ik wil zoooooo fucking graag een nieuwe Jak zien.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    19:00 is Konami. Kijk het alleen maar voor MGS eigenlijk. ;)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja daar ben ik ook zeer benieuwd naar. Maar een Lords of Shadow 2 is ook niet mis natuurlijk, al moet ik deel 1 nog uitspelen, haha. Maar als het qua humor al net zo goed is als vorige keer...dan is het sowieso al top, haha.

11. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mischien de naam verandert? Dark souls 2 zag er veel meer demon soulish uit dan dark souls, Vind ik.

12. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Yes please _O_ Wat zou dat vet zijn!

Vanavond dan maar ff voor Nederlands elftal begint Konami checken :)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Castlevania + MGS zijn al genoeg redenen om Konami te checken ;)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar dat is toch een 360 + PS3 titel? Dark Souls 2? Tenzij het echt een Demon souls 2 is, maar dat geloof ik niet. Ik zie liever echt een exclusive dan.

Dat absoluut, maar ook de Japanners die gek doen, haha ;)

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb liever weer zo'n geniale Konami show als in 2010. _O_

[yt]f6OCnvvkSLM[/yt]

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, memories :+

EXXXXXXXXXXTREEEEMEEEEE :cool:

18. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een vaaage show. Voral die kerel die in die andere kerel zun haar kijkt.

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Iets over Cowen en duidelijkheid:

Ik verwacht eigenlijk ook nog geen concrete antwoorden op dit gebied.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

je snapt natuurlijk wel dat ik nu een bron eis van dat Demon's souls II gerucht :D

Als dat de lijst echt zou zijn dan zijn DSII en Planetside voor mij de interessantste games

Deel Deze Pagina