Gaan ze natuurlijk zo lang mogelijk rekken. Totdat alles bekend is van games/prijs/hardware etc over een paar maanden. Dan is used game gedachte niet zo nadrukkelijk aanwezig.
Planetside is iig al bevestigd, dus yay? Wat had Demon's Souls wat Dark Souls niet heeft of zal hebben?
XIII vond ik een leuke game, de eerste helft van het spel intrigeerde het verhaal me ook wel. Daarna werd het minder, maar toch met veel plezier uitgespeeld. Echter ben ik er nu echt klaar mee. Grafisch blijft de PS3 versie van XIII superieur en qua verhaal boeit het me niet meer. Het vechtsysteem begon me bij XIII-2 ook al te vervelen.
- World Tendency - Losse levels in plaats van open world - Geen bonfires Dat zijn de grootste dingen denk ik
Geen Estus is ook een vrij belangrijke Maar het is niet dat ik DS perse leuker vind dan DaS , ik vind beide gewoon zo leuk dat ze allebei wel een sequel mogen krijgen DaS multiplat en DS Sony-exclusive
Dus sowieso 3D Mario, Mario Kart en Super Smash Bros aankomende dinsdag. Hopelijk nog meer toffe games.
Wat is al de hype rond The last gaurdian eigenlijk? ik heb één keer een filmpje gezien en het zag er niet heel bijzonder uit ofzo.
Dit inderdaad. En in deze tijd van veel shooters/aktie spellen heb ik heeeeeel veel behoefte aan een rustige mooie sfeervolle game.