[Films] Algemeen [Deel 28]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Helaas wel ja, maar denk dat het wel een vette film word. Ik hoop alleen ook dat er wel voldoende Blood & Gore in zit. En dus niet, omdat het rond die familie lijkt te draaien, het allemaal in eens een Disney effect heeft. Van mij mag het wel zoals in Dawn of the Dead (2004). _O_

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren sinister afgekeken en toch wel het betere werk in het gengre.
    Spannend van begin tot het einde.

3. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Transit
    Vandaag dit filmpje gekeken. Een groep bad guys hebben een geldtransportwagen overvallen en voordat zij weg konden komen zijn er al wegversperringen opgezet door de politie. Zij besluiten dus het geld op een wildvreemde kampeerauto te zetten en later na de versperring het geld terug te pakken. Dit gaat natuurlijk niet zonder problemen. Goede actie en spannend op momenten. Lekker makkelijk te bekijken met verstand op nul.

Matrix
    Enkele dagen deze film weer gekeken en het blijft echt een fantastische film! Nog steeds een van mijn favoriete films!

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Serieus? Ik heb ze geloof ik tot 3 gezien en toen nooit meer echt bij de andere twee stilgestaan. Zijn die het echt waard wil je dan zeggen? Ik had echt zoiets van 'jaaaaaa hoor...nog een deel?!!!' . Misschien onterecht dus :)

Zo dat is een best goed cijfer voor Oblivion, terwijl ie op Metacritic niet extreem goed scoorde toch? Ben zeker wel benieuwd naar de film. Wat vond je er echt goed aan?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    op aanraden van een paar posts hierboven gekeken:

OPEN HEARTS

Toen ik de trailer zag dacht ik dit is ECHT geen film voor mij want de style waarin de film gefilmd is (het lijkt namelijk alsof je ''naast'' de personen staat alsof het allemaal ''echt'' gebeurd), daar hou ik ''normalitair'' niet van. Maar ben de film toch gaan kijken omdat vanwege Susanne Bier en Mads Mikkelsen - want die regiseur en die acteur vind ik erg goed.

En wat ben ik blij dat ik deze film gekeken heb!!, Ik vind het een erg sterke drama/romantiek film en de manier waarop het gefilmd is (alsof je in feite naast hun loopt, alles ''echt'' volgt) dat maakt de film alleen maar sterker en meeslepender. Ook de acteerprestaties zijn super, dus een echte aanrader
    een hele dikke 8

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga deze avond the shinning kijken.
    Vroeger al eens bekeken en vond hem erg goed.

8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ondanks de hoge recensies heb ik dat helaas altijd een drol film gevonden

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Gister A werewolf Boy gezien, een rustige Koreaanse film over een jongen die een weerwolf blijkt te zijn. Hij raakt verliefd en doet zijn best om menselijk te worden, wat af en toe (natuurlijk) de nodige problemen meebrengt. Heel ontroerend einde, zeker het kijken waard!
    8

[yt]bGyLPT6pQs8[/yt]

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    +1

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The Hangover: Part 3

Duidelijk een ander concept, maar wat was het nieuwe concept eigenlijk? Een soort komische actiefilm? Helaas was het niet heel komisch en was de actie ook niet super. Geen idee wat ik ermee aan moest. Alan kon verder maar zelden de gaarheid van de film verhullen. En jammer dat Mr. Chow weer zo'n prominente rol kreeg, vind dat maar een leeg niet-grappig personage.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Before Sunset (Linklater, 2004)

Tsja... Je voelt elke uitspraak en gedachte met ze mee. Dat zegt alles wel toch? Ik kan niet wachten om Before Midnight te zien. Ik vrees alleen dat ik dat niet in de bios ga doen omdat ik geen zin heb om daar met natte oogjes te zitten. En dat lijkt me onontkomelijk.

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Grappig, ik heb alleen het eerste deel Before Sunrise (?) gezien, zat er net aan te denken om ze alle drie achter elkaar te kijken, die nieuwe krijgt goeie recensies iig..

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zat mij gisteren nog te bedenken dat ik deze wel met plezier in 1 ruk heb uitgekeken en de eerste pas later zag en die toen vond tegenvallen.

A Werewolf Boy en Open Hearts iig even checken

Gisteren 'The Place Beyond the Pines' gekeken met Ryan Gosling (Drive) oa in de hoofdrol. De film is qua opzet nogal apart, vooral omdat het verhaal echt van de hak op de tak springt en eigenlijk drie verhalen vertelt. Het verhaal is ook niet bijster origineel. Waarom ik de film toch met plezier heb uitgekekend weet ik dus ook niet zo goed :+

7

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    [yt]6gZHQeKY9AE[/yt]

Nieuwe van Corbijn

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
  17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Staan 'r goed, die elfenoortjes.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er goed uit idd. :)
    Hoop dat deel twee wat boeiender is.

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tais-toi!

Leuke franse wegkijk/komedie film! Het verhaal van de film is vrij voorspelbaar en heeft niet veel diepgang, maar dat is niet erg... maar de film heeft een enorme vaart waardoor de film geen seconde verveelt.
    Je gaat je niet kapot lachen bij de film, maar je zit de hele film met een lach te kijken...
    Het acteerwerk is verder prima.
    Gewoon een erg leuke film om te zien tussendoor, zeker je tijd waard!
    7

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tsja, heb deel 1 na 3 kijkbeurten pas af kunnen kijken. Heb simpelweg de connectie met LOTR verloren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina