Is dit wel een officiele dan? Hij komt maar tot 480p en developers hebben bijna standaard 720p en zeker Blizzard. Kwaliteit is gewoon kut van die vid, dus lijkt me niet officieel en vermoedelijk gewoon PC gameplay. En ja, heb hem gezien. Game is ook veel te kort om niet teveel te laten zien. Variatie is niet bijzonder hoog, maar draait het ook niet om in deze titel.
Ik wil hem alleen spelen als ik met mijn pc character verder kan en niks voor de game hoef te betalen verder . Vind 1x 60 euro wel genoeg voor deze game.
Op de pc met alle toeters en bellen, of heerlijk vanaf mijn electrisch verstelbare bed op een grotere tv met de heerlijkste gamecontroller die er is... #first world problemz
En het is eindelijk officieel, de game komt naar Xbox 360! \o/ http://eu.battle.net/d3/en/blog/10082119/diablo®-iii-coming-september-3-to-xbox-360-ps3™-06-06-2013 Ik heb de pre-order inmiddels staan!
Wat mij btreft a little too late. Vanaf augustus krijgen we nog een aantal toppers op de current gen en dan is nextgen er. Dus weet niet of ik deze ga halen. Op de PC vond ik em erg matig en nooit verder gekomen dan act 2. Zit er trouwens single screen coop in ? Dat zou nog wel leuk kunnen zijn en een reden om em toch te halen ...
Sla de 360 versie dan ook maar over. Ik snap denk ik wel waarom je het middelmatig vond? Teveel grinden zeker en lijkt volgens jouw misschien ook wel te weinig gameplay? Grafisch vind ik de game namelijk erg bruut en ook speelt die op de PC als een baas. Ik ga de game denk ik wel halen, maar wacht eerst reviews voor de 360 versie af omdat ik hem al op de PC heb. Ben daar al level 60, maar moet nog 99 Paragon levels.
Let op voor de spoiler story boss aan het einde van de trailer. Lijkt een beetje een running joke van de makers te worden om bij de D3 trailers meteen de bosses te laten zien.
Is het al bekend of de mensen die hem op de PC al hebben voor minder kunnen kopen en de characters over kunnen zetten? Zit er een verhaal in D3? Heb hem op alle difficulties uitgespeeld, maar nooit wat van een verhaal meegemaakt .
Ik denk het niet, aangezien ik alles difficulty's al gehad heb en ik dan meteen alle achievements er voor kan krijgen. Game is er ook niet op gebouwd om op die manier chars over te zetten. Per server wel, niet per console.