THE HARDEST MURDER TO SOLVE IS YOUR OWN Informatie | Screenshots | Trailers | Achievements | Boxart | Websites | Opmerkingen When Ronan O’Connor, a detective with a chequered past, gets caught up in a burglary, his life is brought to an untimely end by a brutal and relentless killer. Shocked to find himself in the afterlife, his only escape from the limbo world of ‘Dusk’ is to uncover the truth behind his killer, track him down and bring him to justice using new-found supernatural abilities. As Ronan, you have freedom to explore the town of Salem: its wooden houses, narrow streets, gothic churches and mental asylum for clues. Battle demonic spirits to save your soul and uncover the shocking revelations about who is responsible for your death. NNB NNB Ik keek de announcement trailer en had interesse. Toen bekeek ik onderstaande gameplay. Toen wilde ik de game hebben. Nadenken, dingen oplossen, de setting, DEMENTORS! Heerlijk, eens even wat anders dan shooters. Hopelijk zijn die lovende woorden dan ook niet voor niks en wordt het een lekkere verfrissende game.
360 en PS3 was nog logisch geweest als het vóór de next-gen uitkwam, zoals GTA V. En aangezien de One niet backwards compatible is, móet je dus op je 360 gaan wil je deze game spelen. Geen probleem als je niet de nieuwe console koopt, maar anders is het best omslachtig. Als de game maar goed is . Ziet er wel interessant uit.
Vind dat niet zo raar hoor. Toen de PS3 of de X360 uitkwam stopten ze toch ook niet meteen met het uitbrengen van PS2 of xbox games.. Dit spel is mss al langer in ontwikkeling en puur voor de huidige gen. En zoveel mensen kopen ook niet meteen met de release een nieuwe console hoor.. als dit een goeie game is, dan koop ik hem gewoon en speel ik hem op de huidige consoles , zo simpel kan het zijn
Man, ik had juist zo een positieve indruk van deze game. Ik besluit die van Eurogamer dus nog even niet te bekijken! Screens
Ah! Vond het al zonde dat de game niet op huidige gen zou komen. Square Enix dus komt ongetwijfeld ook op PS4.
Klinkt erg goed deze game. Is er al iets bekend over een release? Neem aan, gezien de gameplay, zo rond het najaar?
Klopt, doet me zelf een beetje aan Shadow of the Damned denken, waar ik ook erg van genoten heb. (al zal de gameplay daar niet echt op lijken)