Omdat voor mijn gevoel Sony zich meer richt op de gamers en niet een compleet media apparaat. Voor sommige mensen is dit wellicht interessant maar voor mij zeker niet. Ik hoef al die tv meuk en apps niet, ik koop een console puur voor het gamen. Daar komen de berichten van gisteren nog eens bovenop.
Komt ook nog eens bij dat ik de houding van MS een beetje zat ben. Dit is ook ontstaan door hoe ze met de 360 om zijn gegaan, bv. door het hardware probleem jarenlang te ontkennen. Nu geven ze de mensen waar een internetverbinding niet vanzelfsprekend is, en dat betreft niet enkel arme landjes in afrika, een dikke vinger.
En zoals ik al zei is het afwachten wat Sony gaat doen, echter slechter als MS kan voor mij persoonlijk niet en dus maken me de games waarmee MS komt ook vrij weinig uit. De toppertjes zijn toch op beide consoles te spelen en de exclusives daar zijn wel vergelijkbare tegenhangers voor, forza - gt bijvoorbeeld.
Edit: Genoeg mensen die het blijkbaar wel snappen.
@ Flavourlicious: Als Sony dezelfde weg volgt als MS dan gaat het voor de geinteresseerden inderdaad om de games. Echter ben ik dan niet meer geinteresseerd in 1 van de 2 en wordt het voor mij of een goede PC of helemaal niks.
Laatst bewerkt: 7 jun 2013