[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Fuck begrijpend lezen.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Als ze overeenkomen.. hoe kunnen er dan 2 patenten zijn..

En nogmaals, die camera uitzetten tijdens gamen kon toch niet? Dat is me nog niet duidelijk. Wel die listen mode ofzo
    Als het uit kan, en je het bij wijze van spreken niet eens aan hoeft te sluiten, dan vind ik dat ze een x1 zonder die camera moeten verkopen.

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is heel erg logisch juist. Hij zei dat het nu wachten is tot Sony hun plan revealed. Microsoft heeft het nu al verne*kt, dit is hun officiële uitleg, dus dit zijn geen geruchten meer, dit is hoe het gaat gebeuren voor de One. Dus de One gaat het sowieso niet worden. Nu wacht ie af tot Sony met hun visie komt. Is die goed dan wordt het een ps4. Wordt het ook crap zoals bij MS dan ziet ie dan wel verder, maar de One wordt het niet, met wat er nu bekend is.

1+1=2

Zo logisch is het. Ik neig momenteel ook naar ps4, omdat Sony nog een kans heeft om het goed te doen. MS heeft het voor mij nu verpest en ga ik de One niet halen. Dan moeten ze ineens al terug komen van hun officiële plannen en hun excuses aanbieden voor deze clusterf*ck. En gaat Sony ook deze kant op dan sla ik die ook over. Easy, heb genoeg andere hobbies.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

Je kan de Kinect compleet uitzetten, ook tijdens games en als de console uit staat, aan staat, stand by staat. De Kinect kan altijd uit. Er zijn echter games die de Kinect vereisen. Op het moment dat je een Kinect dans spel opstart zal de console zeggen dat de kinect aan moet. Waarschijnlijk iets zoals 'please enable kinect functions.' Maar tijdens Call of Duty, waar de Kinect niet verplicht is kan je hem gedeeltelijk of helemaal uit zetten. :)

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Omdat voor mijn gevoel Sony zich meer richt op de gamers en niet een compleet media apparaat. Voor sommige mensen is dit wellicht interessant maar voor mij zeker niet. Ik hoef al die tv meuk en apps niet, ik koop een console puur voor het gamen. Daar komen de berichten van gisteren nog eens bovenop.

Komt ook nog eens bij dat ik de houding van MS een beetje zat ben. Dit is ook ontstaan door hoe ze met de 360 om zijn gegaan, bv. door het hardware probleem jarenlang te ontkennen. Nu geven ze de mensen waar een internetverbinding niet vanzelfsprekend is, en dat betreft niet enkel arme landjes in afrika, een dikke vinger.

En zoals ik al zei is het afwachten wat Sony gaat doen, echter slechter als MS kan voor mij persoonlijk niet en dus maken me de games waarmee MS komt ook vrij weinig uit. De toppertjes zijn toch op beide consoles te spelen en de exclusives daar zijn wel vergelijkbare tegenhangers voor, forza - gt bijvoorbeeld.

Edit: Genoeg mensen die het blijkbaar wel snappen.

@ Flavourlicious: Als Sony dezelfde weg volgt als MS dan gaat het voor de geinteresseerden inderdaad om de games. Echter ben ik dan niet meer geinteresseerd in 1 van de 2 en wordt het voor mij of een goede PC of helemaal niks.

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok dan voel ik me dus genaaid want dan zit ik met een veredelde webcam die ik verplicht moet aanschaffen en de prijs van het x1 pakket omhoog krikt :mad:

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Helemaal ging die Kinect toch niet uit? omdat hij als voeding verkocht gaat worden dus in principe begrijp ik daaruit dat je hem helemaal niet uit kan zetten omdat anders je Xbox niet werkt. Misschien alleen het camera lampje van de Kinect maar dat wil niet zeggen dat hij niet aan staat. :+

Ik denk zelf dat dit nog wel eens de ondergang van Xbox kan gaan worden althans voor de gamers onder ons, de huisvrouwen/kids zullen het wel fijn en gemakzuchtig vinden om de hele dag tegen dat ding te kunnen schreeuwen als ze van GTST naar Oprah willen switchen. Gamers (die slim zijn) kopen dit ding niet, MS graaft hun eigen ondergang.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, ik neig echt naar Sony. Maar, gisteren voor het eerst sinds een jaar mijn PS3 weer aangehad en wat si dat k*t vergelijken met de 360. Slechte interface, langzaam. Game starten echt slow, demos downloaden en dan ook nog moeten installeren en ook nog een slow, layout etc van de store is echt crap en dan hebben ook nog die controller ...

Damn, had gehoopt een easy choice te hebben voor de next gen ...

9. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Lol je hebt het nu wel over de voorganger hé? :+ Zegt natuurlijk jackshit over de PS4. Ben het overigens wel met je eens wat betreft de mankementen van de PS3 maar PS Plus en de lijst enorm vette exclusives waren voor mij de doorslag om de overstap te maken.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als ik dat verhaal lees van Eurogamer http://www.eurogamer.net/articles/20...ts-us-to-smile

Staar daar:
    Dit lijkt me logisch...

Maar news.xbox.com geeft onderstaande aan :

quote:

Of ik lees het helemaal fucked up.

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dit precies.
    De exclusives zijn goed maar de rest is kut.
    En ik kan alleen met de Xb controller overweg...

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Of je koopt geen van beide?
    Die kans zit er in ieder geval bij mij dik in als Sony en MS dezelfde regels hebben.

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Daar zit wat in en ik moet zelf ook niks van Kinect hebben. Nooit gekocht, wel uitgeprobeerd bij vrienden en ik vond het belachelijk. Hun uiteindelijk ook en het belande al snel in de kast. Nu gaat dat lastig worden omdat het er onderdeel van is en ik wil er eigenlijk niks van weten...

Ik had trouwens laatst nog een droom dat de ingebouwde microfoon alles op ging nemen toen de Xbox One uit stond! :+

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is deze gen. Dat gaat komende gen denk ik niet weer gebeuren. Al vermoed ik wel dat MS een betere/mooiere UI blijft houden.

Verder kan Kinect gewoon niet altijd uit dat icm dit soort berichten

http://www.guardian.co.uk/world/2013/jun/07/prism-tech-giants-shock-nsa-data-mining

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha en hoe wordt het een family member? Moet je bloed naar MS sturen :"D

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Kinect 2 kan je DNA lezen :cool:

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Tuurlijk is dat deze gen, maar ook wel een indicatie voor next gen.

MS heeft natuurlijk veel meer ervaring met OS/UI/etc. En de PS4 controller blijft een rot ding. MS heeft gewoon verreweg de fijnste controller ...

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Daarmee zullen ze wel gewoon de Xbox profieltjes bedoelen die op jouw console geregistreerd staan. Dus simpel gezegd de personen die van de xbox gebruik maken binnen 1 huishouden.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Aight, jongens, voor 10euro per maand mogen jullie bij mijn family hoor

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hehe ja. Maarja er staat ook 'any console'. Als je nou zelf kan aangeven wie familie is, dan kan je vrienden als familie zetten en zo kunnen vrienden je spel proberen = uitlenen. Zal wel niet werken denk ik. :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina