[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Edit laat maar

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik denk dat je ze moet fingerprinten bij kinect

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Haha nou dat zou best eens realiteit kunnen worden. :p Ach ja onze privacy is er toch nooit geweest op de interwebs. Alleen op de consoles gaat het mij toch nog net een stapje verder dan op mijn pc/imac/lumia omdat ik daar nog enige controle over heb zoals bijvoorbeeld wi-fi aan/uit. Maar ja als ik het zo allemaal even heb gehoord en gelezen vind ik het wel erg jammer om dit te zien dat Xbox-One echt een drama apparaat is geworden en alles wat ik eerst dacht dat het gewoon geruchten waren werkelijkheid is. Ik wacht de E3 uiteraard nog even af maar ditmaal zijn het niet alleen de (exclusive)games die mij over kunnen halen tot een next-gen console maar ook vooral de 'regels' die aangeboden worden bij het gebruik van het apparaat. De gene met de minst rare regels ga ik denk ik voor of wie weet zit het zo dicht bij elkaar dat ik deze generatie in z'n geheel oversla.

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Whats next? Als de film industrie ziet dat mensen die pikken :eek:

Heeft iemand dat ene artikel wat laatst gepost was voor me. Die ene over dat je meer te verbergen hebt dan je denkt. Ging over die privacy dinges

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Was dit al gepost?

http://www.giantbomb.com/videos/an-xbox-one-drm-breakdown/2300-7459/

console makers...kortom...beide consoles gaan die regeltjes krijgen en het zou mij niets verbazen als straks bijna elke game het heeft.

6. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Kan je weer mooi een collectie opbouwen... ipv alles op marktplaats te dumpen. :+

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ja door mij ergens in 1 van de 4 threads :+

(wel zonder link overigens)

Ik ben onderhand erg nieuwsgierig naar het standpunt van Sony en ondertussen wordt een pc steeds interessanter :)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar is al deze heisa nou serieus alleen maar om de DRM? Tja het is goed shit als je gigantisch veel aan used games doet en veel uitleent...maar damn. Ik kan mij er serieus niet zo heel druk om maken. Ik zie ook nog steeds mensen die zeggen dat ze meer neigen naar de PS4 en ik vind dat zoiets raars he. Wat weten we nou eigenlijk over de PS4? Dat het ding ook used games ondersteund, ja de Xbox One ook. Dat Sony het aan de uitgevers over laat, ja dat doet MS ook en zoals ik op de vorige pagina zei...het lijkt erop dat het ook juist de uitgevers zijn die echt gepusht hebben om de DRM zo te maken bij next-gen consoles. Verder bleef Sony vage antwoorden geven waar je niets mee kon. Dus nogmaals...waarom neigen mensen meer naar Sony als zij hoogstwaarschijnlijk exact hetzelfde doen?

Console makers stond er he, niet alleen makers of Microsoft's console. :)

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat laatste heb ik nou echt niet. Gamen op de PC vind ik totaal niet meer relaxed.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kinect en meer "gefocused op games" eigenlijk zijn we weer terug bij af. :+

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    PC + TV + Xbox 360 Cotroller = #Winning

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    We kunnen wel weer een lijstje neerzetten met de andere zaken als DRM maar dat heeft weinig zin als mensen toch niet lezen. :b: En nogmaals neigen naar is niet hetzelfde als ik koop, ook bij Sony is het afwachten ja. Echter zijn de zaken die MS inmiddels heeft bevestigd voor mij persoonlijk reden genoeg om niet de Xbox One te kopen. Of ik een PS4 haal das nog afwachten.

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Sony meer gefocused op games bedoel je dan? Daar geloof ik ook niets van. Ik zie MS wel met een nice zooi aan toffe games komen en dan boeit die tv shit mij niets ernaast. Sony gaat het ook doen, garandeer ik je 100%. Maar ik snap waar je heel wilt, dat is nog steeds de gedachtegang van een hoop mensen volgens mij.

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Slaakt een diepe zucht en rent weg uit dit topic...

16. Seh

Seh Guest

Ik snap ook niet waarom Microsoft nu alle shit op vangt als Sony het ook gaat doen. Waarom zou je als MS dat willen doen?

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op zich wel een goede post op andere forum

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is wat er gezegd word steeds. Ik quote. :)
    Dat bedoel ik weer met terug bij af discussie. En moeten we weer wachten op E3 voor games etc. :)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En dan nog iets en daarna vind ik het weer even mooi ..........

Dus jaaaaaa....ik bedoel maar ;)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat het bij MS meer een eigen leven is gaan leiden denk ik. Sinds de eerste geruchten.
    En de druk op MS is groter was om een antwoord te geven dan Sony. Is vreemd idd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina