[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ook dat is even afwachten. Als Sony uiteindelijk hetzelfde gaat doen dan is dit wellicht in het voordeel van MS. Dan is MS namelijk gewoon eerlijk geweest en krijgt Sony dadelijk het verwijt dat ze geen open kaart hebben gespeeld. Misschien is deze zet van MS wel erg slim uiteindelijk.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. Seh

Seh Guest

Dit maakt wel een hoop duidelijker eigenlijk, dit is de goede samenvatting. :+ Bij MS weet je wat je krijgt en kun je zelf bepalen of je dat kut vindt of niet. Bij de PS4 is het afwachten wat EA en de andere uitgevers uit de hoge hoed toveren.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar wat bedoel je maar dan? Als Sony dit ook gaat implementeren, direct of indirect via de publishers, dan is het toch alleen maar 2x zo klote?

Jij lijkt het pleidooi te houden: Sony doet het ws ook, dus niet zeuren. Omgekeerde wereld :b:

5. Seh

Seh Guest

Is zeker waar, ik denk ook dat ze het goed vinden dat er überhaupt meer over MS gepraat wordt dan over Sony. Negativiteit is vaak niet de meest fijne aandacht maar het is beter dan (bijna) geen aandacht.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het klopt alleen van geen meter. Devs mogen aanvullende maatregelen nemen bovenop die van MS. Dat staat ook duidelijk in de door MS gepubliceerde URL.

7. Seh

Seh Guest

Oh. 8)

Fuck you internet, ik wacht wel gewoon op de E3 en de maanden er na want ik lees niet genoeg om bij te blijven. :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat die meer bedoeld van wat voor systeem het gaat worden. :)

Edit: Of niet. :p

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja precies. Ik moest ook 2x lezen want dat is hetzelfde als bij MS

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

dat is bij MS dus net zo onduidelijk, bovenop de MS basis mogen devs weer eigen beslissingen maken.....

alleen al de gedachten aan uplay, origins etc praktijken.... |:-

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar als de Xbox een 24 uur check heeft dan hoeven ze niks extra toe te passen toch? Zal dan een beetje dubbelop zijn imo. :)

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nee zo bedoel ik het absoluut niet. Ik heb ook van begin af aan gezegd dat ik het geen toffe ontwikkeling vind, maar ook dat ik mij er niet aan kan storen...used = meh vind ik. Maar KUT voor alle anderen, sure.

Maar ik zie zo achterlijk veel op forums en comment secties dat mensen zoveel hoop in hun 'redder' Sony stoppen. Maar ze vergeten voor het gemak gewoon wat Sony al flikte met used PS3 games. Het is meer van....don't fool yourself, Sony gaat hetzelfde doen of misschien zelfs erger.

Maar ja, ik koop vanaf volgend jaar alleen maar echte toppers nog en die hou ik gewoon zelf. Heb maar wat vaak spijt gehad van een game die ik verkocht had. Dus ik zit volgens mij dan best goed. De Kinect stoor ik mij echt niet aan, ik vind de features zelf heel cool eigenlijk, het online moeten zijn om de 24 uur. Care? Ik bedoel, nu ben ik ook non stop op Live wanneer ik ga gamen. Ik zit of in een party of alleen, maar ben ALWAYS connected. ;)

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Precies waarom blijven mensen hopen dat Sony ook van deze rare praktijken gaat uithalen? Die mensen moeten dan wel echte fanboys zijn want als ze een beetje gamers geweest zouden zijn dan zouden ze het juist relaxt vinden dat er nog wel een console echt voor gamers komt (al is dat nu natuurlijk nog af te wachten) maar die opmerkingen van 'Wacht maar af Sony gaat dat ook doen' is echt heel sneu het zou beter zijn als die 'gamers' dan even hun 'haat' tegenover de 'vijand' aan de kant zetten en even denken aan het feit dat er misschien nog wel een console komt die gamen nog wel leuk en aantrekkelijk maakt zonder rare vervelende regels.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Well said

Plus ikzelf vind het uitermate vervelend dat die kut camera erbij moet. Ik wil niet extra betalen voor die crap die ik niet wil gebruiken gvd

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    echt he

ms en sony moeten echt met mind blowing exclusives gaan komen volgende week anders wint Valve de volgende gen qua games zonder iets te hoeven doen :+

of zou de laatste stap in dit vieze plannetje van de uitgevers zijn om ook geen ports voor pc meer te doen..

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk niet dat mensen het hopen. Ik heb daar geen post over gezien. Zie alleen post waar duidelijk word gemaakt dat we ook niet teveel op Sony moet vertrouwen mbt DRM.

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dan kijk jij daar zeker overheen of wil je het niet zien. ;)

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Overigens verbaas ik me er wel over dat jij juist niet een nieuwe Xbox wil. Samen met Windows 8 en WP8 gaat dat juist een heel tof platform worden. Dat er enige verplichtingen zijn, tsja.

Ik denk dat de komende generaties steeds ''digitaler'' worden. En dat kennelijk geen games meer koopt maar licenties... Iets wat ik vreemd vind, maar als dat echt zo is, dan verwacht ik ook lagere prijzen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal graag willen zien wie er zegt dat die hoopt dat Sony het ook doet.
    Kan ik hem gelijk een klap verkopen. ;)

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Als je in fabeltjes gelooft wel. Dezelfde Sony die nu 10 dollar vraagt als je een used game online wilt spelen, gaat ineens met veel klantvriendelijkere maatregelen komen? Hell no.

Ik zal altijd blijven zeggen dat het SHIT ontwikkelingen zijn, maar het is niet anders. En als ik echt veel aan used games had gedaan had ik ongetwijfeld gigantisch gebaald, maar dat doe ik niet. Het is niet dat ik hoop dat Sony het gaat doen, ik vind het alleen raar hoe naief sommige mensen zijn in het algemeen. Sony was eigenlijk veel strenger qua die DRM shit met PS3 al, MS was het totaal niet. MS is nu echter wel gewoon eindelijk duidelijk en eerlijk hoe die shit gaat werken. Ze vangen nu al die keiharde klappen op. Bij Sony moet dat nog gebeuren. Echt hoor..als Sony ineens een 180 maakt en zegt dat het veel vriendelijker voor de klant zal zijn, zal ik gelijk toegeven dat ik het mis had. Maar ik geloof er echt niets van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina