Het is niet anders? Dus accepteer je het maar. Er is nog een andere optie die mensen lijken te vergeten. Je hoeft geen van beide te kopen. En het gaat niet alleen om used games. Het hele online gebeuren betekent ook dat potentieel over een jaar of 5-10 jouw hele Xbox One collectie compleet waardeloos kan zijn omdat je niet meer kan spelen omdat men besluit de stekker uit de servers te trekken. Zal niet de eerste keer zijn, neem de oude xbox b.v. En daar betrof het alleen MP games.
Heb ik al eens uitgelegd. Ik vind dat MS goed bezig is met het WP vlak. Alleen met Xbox (een brand waar ik altijd gek op was) zie ik gewoon dingen die mij als gamer toch echt niet aanspreken. Ik kan hier nu wel een lijstje maken van dingen die mij niet aanspreken maar ik denk dat die dingen die ik dan ga noemen hier al zo vaak benoemd zijn. @Hybrid BigKabuto? Hij heeft wel voorbarige posts (zoals hierboven) want als ik mij niet vergis heeft Sony op dit vlak nog weinig tot niks over gezegd. MS daar integen wel. @BigKabuto En BigKabuto waarom zijn wij dan naïef? Omdat wij nog een klein beetje hoop hebben dat Sony het gaming niet nog verder verneukt dan wat Microsoft heeft al gedaan heeft met de introductie van hun juweeltje de Xbox One?
Reken daar maar niet op. Digital is minder concurrentie en juist kans op hogere prijzen. Dan worden de huidige adviesprijzen ook de echte prijzen!
Ach kom op het valt zo duidelijk op aan sommige posts in deze topics... maar ja dan zal dat wel aan mij liggen. Laat ik dan maar de gene wezen die wel zegt wat ie hoopt/denkt : Ik hoop dat de Xbox-One slecht gaat verkopen en dat MS in gaat zien dat veel 'gamers' niet op die visie van hun zitten te wachten. Xbox go home...
Ik voorspel een enorme toename op de sale van de WiiU Maar gewoon even de E3 afwachten denk ik. Als Sony op de E3 enkel games toont en verder stil blijft over deze zaken dan vind ik dat ook verdacht. Mocht Sony hierin niet meegaan dan is de E3 uitermate geschikt om dit duidelijk te maken en een flinke klap te geven aan MS. Blijft Sony stil dan is het aannemelijk dat Sony ook deze kant opgaat.
Lol. Eerst druk maken over "fanboys" en dan dus toegeven dat het zelf bent. Maar ja weer wat ander nieuws. Is denk ik gister een beetje ondergesneeuwd. Altijd met een korreltje zout nemen. Maar dat die er op reageert zegt wel iets. Kan positief of negatief zijn.
Wat mensen niet door hebben is dat je momenteel niet eens XBLA games kunt spelen zonder internet... Hetzelfde geldt voor games on demand volgens mij. (ik kan me herinneren dat ik 5 jaar geleden op m'n 360 niet Ninja Gaiden Black kon spelen omdat ik geen internet had)
Helemaal mee eens. Het lijkt op een aantal plaatsen op internet net alsof mensen nu hopen dat Sony het ook gaat doen, zodat MS minder slecht overkomt, WTF. Nog een paar maanden BF3 op mn 360, en dan ga ik afscheid nemen van xbox live .
Dat vind ik wel een heel erg doemscenario hoor, tjonge. Zijn er sowieso niet heel veel berichten geweest dat dit misschien wel eens MS' laatste console kon zijn? We zullen het wel zien. Persoonlijk geloof ik niet dat het zo ver zal gaan, misschien is dat weer naïef van mijn kant, geen idee.
Ik vertrouw Cboat van Neogaf eerlijk gezegd meer dan Major Nelson op dit vlak. MS zal NOOIT toegeven dat er was mis is met hun chips. Ze hebben zelfs de specs niet eens bekendgemaakt. Over productieproblemen of downclocken zal echt nimmer worden gesproken door iemand van MS.
Niet waar want als Sony dezelfde visie heeft (en dat moet blijken op de E als MS dan vind ik het net zo slecht of als het andersom was precies hetzelfde. Dus nee ik weet niet waar jij uit op kan maken dat ik een fanboy zou zijn, ik geef alleen mijn mening dat ik als Pro Microsoft guy een haat heb aan de visie van MS voor hun nieuwe product de Xbox-One.
Mja sorry maar nu klets je gewoon bullshit. Ik laat NERGENS weten dat ik hoop dat Sony dit ook gaat doen. Er zijn zat mensen die ik ken die een PS4 willen halen en die zou ik dit dan toewensen, natuurlijk niet man. Je kan ook overdrijven, ik probeer alleen maar realistisch te zijn. Ik gaf ook goede voorbeelden van een Sony die al met DRM shit bezig was op de PS3 en MS toen nog helemaal niet. Waarom zou Sony ineens iets pro-gamer gaan doen nu? De manier waarop sommige mensen denken, misschien niet persé hier op XBW (met een paar uitzonderingen wellicht) maar op andere fora, ja dat is heel erg naïef. Het is niet eens meer dat ze hopen dat Sony het niet doet, ze weten het gewoon zeker. En dat is naïef en belachelijk.
En ik geeft alleen me mening dat we Sony niet te snel al White Knight moeten zien. Dat heeft niks met hopen te maken. Want als Sony geen DRM heeft ga ik voor de PS4. Dan pas ik me wel aan aan de controller.