[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dit is een dude die bij MS gewerkt heeft:

http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1746377&postcount=3684

2. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Al dat gezeik over always online enzo, zucht...
    JJ is denkt tenminste na, hier na te lezen:
    https://twitter.com/GKJJ

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is wat hij hoopt omdat de Xbox deze shit brengt. Dat is wat anders dan hopen dat Sony het ook brengt zodat de "xbox fanboys" weer wat argumenten hebben

Deze topics zijn wel leuk leesvoer trouwens. Je bent ff half uurtje weg en huppa, weer een boek erbij

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Fout:
    http://www.reddit.com/r/xbox360/comments/1bt1xw/playing_xbla_games_offline/

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het verschil zit hem erin dat SONY nog geen aankondigen voor het systeem heeft gedaan met betrekking op DRM, Kinect, Always online... etc MS toch wel? Dus daar zit het hele verschil, ik mag nu al hopen dat de One flopt omdat de visie nogmaals van MS mij totaal niet aanstaat dat is ook door die leuke presentatie gekomen waar ze uitgebreid hun visie hebben laten zien of niet dan???? ;) Andersom snap ik idd niet dat mensen het blijkbaar dan fijn vinden als de concurrent het ook maar gaat doen want als echte gamer moeten je die functies die de Xbox One je straks gaat opleggen helemaal niet aanspreken. (althans daar ga ik vanuit!) zo duidelijker voor je?

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie er geen verschil tussen. Het is bij beide hopen op iets negatiefs.

Maar niemand zegt dat die het fijn vind als Sony het ook gaat doen...
    Mensen zeggen alleen dat we niet 100% zeker kunnen verwachten dat Sony geen DRM heeft. Totaal anders.

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wacht nou maar tot volgende week, waar we naar verwachtingen hele toffe games gaan zien. Dan kun je echt bepalen of je er wel of niet voor wilt gaan. Is het nou zo'n ramp dat die Kinect er staat en dat hij je automatisch inlogt wanneer ie je ziet? Ik vind het zelf een erg leuke feature. Verder kan het ding uit wanneer je maar wil las ik. Boeie dat ze aandacht aan tv en app dingen gaven, als wij een shitload aan toffe games krijgen, waarom zou je je er druk om gaan maken? Gewoon die shit niet gebruiken. De 360 was al een all-in one wat mij betreft, prima toch?

Ok de always online en DRM dingen zijn minder. Vooral als je echt veel deed met het tweede, dan is dat echt minder.

JUIST Hybrid!!!

Nergens laat ik of anderen merken dat we hopen dat Sony het ook gaan doen. Maar het lijkt mij nogal wiedes dat ze het gaan doen. Zo niet...i'm surprised.

En iemand had het hier over de deal tussen MS en EA en dat daarom Sony misschien wel minder third party titels gaat krijgen. Tot nu toe zijn het alleen maar simpele DLC deals he, ook Activision. Er komen plenty Ubi titels naar PS4, en ook van EA en Acti overigens.

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Meningen van GKs nemen we hier niet serieus volgens mij

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben ik het eindelijk eens een keer eens met je. ;)

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Laat maar want je begrijpt ook nog steeds niet dat het niet alleen om die DRM draait dat de Xbox One nog meer zaken in petto heeft waar een hoop gamers niet op zitten te wachten. En dat alleen wij als consumenten daar iets aan kunnen doen door te laten weten dat we het er niet mee eens zijn door die spullen gewoon niet te kopen en dus naar de concurrent gaan die zaken bieden die ons nog wel aanspreken. En nee ik ben niet merk gebonden... dus nogmaals die vergelijking die jij aanhaalt door mijn quotes aan elkaar te koppelen is totaal anders.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jij begon over alleen DRM en dat mensen hopen. :)

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Blijf je nou qoutes maken van dingen die je niet aan elkaar kan linken? 8) Waar heb ik het daar over DRM ik heb het over 'regels' oftewel KINECT aan moeten hebben terwijl je de controller gebruikt etc etc etc... darnit!!! :+

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    En die speelde je op dezelfde Xbox waar je het op had gekocht?

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    heeft iemand dat artikel nog voor me. Over nothing to hide. Hoeveel je te verbergen hebt, ook al denk je van niet

Komt dat door niet online zijn? Ik heb bij mij ook arcade games die een trial zijn gewordne, sonic, braid

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ja tuurlijk. Jij reageerde met die quote op Kevf die het over DRM had met regeltjes. Ga nou geen dingen verdraaien. Kom op zeg. ;)

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat kan ik mij ook herinneren, nou'ja thuis ff uitproberen.

Maar de realiteit is, dat het tegenwoordig ook al een beetje zo is op de huidige generatie consoles.

Als ik een echte gaming console wil met de oude waarden en normen haal ik trouwens wel een Wii U. :cool:

19. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    JJ is de enige persoon in de gamepers van Nederland die af en toe eens nadenkt. Het is de enige GK die ik wel serieus neem.

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Een beetje zo op de huidige generatie? Dit is toch totaal anders :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina