Wacht nou maar tot volgende week, waar we naar verwachtingen hele toffe games gaan zien. Dan kun je echt bepalen of je er wel of niet voor wilt gaan. Is het nou zo'n ramp dat die Kinect er staat en dat hij je automatisch inlogt wanneer ie je ziet? Ik vind het zelf een erg leuke feature. Verder kan het ding uit wanneer je maar wil las ik. Boeie dat ze aandacht aan tv en app dingen gaven, als wij een shitload aan toffe games krijgen, waarom zou je je er druk om gaan maken? Gewoon die shit niet gebruiken. De 360 was al een all-in one wat mij betreft, prima toch?
Ok de always online en DRM dingen zijn minder. Vooral als je echt veel deed met het tweede, dan is dat echt minder.
JUIST Hybrid!!!
Nergens laat ik of anderen merken dat we hopen dat Sony het ook gaan doen. Maar het lijkt mij nogal wiedes dat ze het gaan doen. Zo niet...i'm surprised.
En iemand had het hier over de deal tussen MS en EA en dat daarom Sony misschien wel minder third party titels gaat krijgen. Tot nu toe zijn het alleen maar simpele DLC deals he, ook Activision. Er komen plenty Ubi titels naar PS4, en ook van EA en Acti overigens.
Laatst bewerkt: 7 jun 2013