1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    "our right to buy used games is no longer absolute. Publishers can simply make titles unavailable for resale or can possibly charge fees to allow you to “reactivate” a used game — even up to the original price of the game. There is a $2 billion used game market for a reason: Games are expensive. Who wins here? The publishers have railed against the used-game market for years because they don’t like not receiving a cut on secondary sales. But realistically, someone buying the first Call of Duty for $15 in the used bin is a potential customer for the newest version at $60 this Christmas. There was a marketing benefit that publishers received for free even without a piece of the action. Who loses here? Pretty much everyone else: Gamers, GameStop GME -0.69%, eBay, the friends you traded games with."

    Precies dit. Die gasten lijken nooit te beseffen dat een positieve ervaring met een 2de hands spel kan leiden tot een full price aanschaf van een mogelijke opvolger.

    Verder denk ik dat de algemene verkoopcijfers van (singleplayer)games drastisch omlaag zullen gaan. Veel spellen in de SP duren maar een uur of 10 en daar gaan veel mensen geen volle mep voor betalen als je niet tot moeizaam kan doorverkopen.

    Dus wat is beter. iemand koopt een spspel voor 60 e en verkoopt het door voor 30.
    inkomsten voor de ontwikkelaar.

    Of beide mensen besluiten het spel niet kopen....
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Of besluiten het spel te downloaden (voor PC). Ik kan mij voorstellen dat er een grens is tot hoever mensen bereid zijn mee te gaan met voorwaarden. Als het neerkomt op wel/geen eigenaar bevind je je iig op glad ijs.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ervanuitgaande dat de games nog 60euro blijven 8)
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dan mag jij mij toch eens gaan uitleggen wat er zo heel tof gaat worden :+ vooralsnog niks gezien of gehoord dat er een functie voor je W8 pc/tablet/phone inkomt waar we met zn allen op zitten te wachten.

    Ben zelf ook zeker een fan van Windows8 (Heb Win8 PC & Tablet en W7.8 phone, ga ook zeker upgraden naar een WP8 ) maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik of gewoon op de PS4 gamen of dit hele drama overslaan en lekker simpel op de PC verder.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
  6. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Post hem ook op Neogaf ;).
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ik geen account op... :mad:
     
  8. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Whahaha, serieus? Kom, laten we ook een petitie starten om de games gratis te maken! Vind ik ook wel tof.

    "My little son want's to play too, but I don't want him to be connected to the internet everytime!"
    LOL

    Ik vind al dit gedoe hilarisch. Als je niet iedere 24 uur internet kan hebben, woon je in een 3e wereldland. Zelfs zwervers kunnen nog naar de Mac voor gratis Wifi.
    En de Kinect hoeft alleen maar ingeplugd te zijn, je kunt hem gewoon uitzetten...
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hehe je hebt wel al iemand uit Oostenrijk en California! :p
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het was net zo rustig. :+
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    We krijgen als het goed is ook remoteplay
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Thrustmaster gaat hardware maken voor de Xbox One: (meeh, ik wil Fanatec.)


    Ooh hmm, Fanatec is ondergestroomd in Duitseland:

     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Al het Trustmaster spul nooit zo geweldig gevonden. Had liever dat iedereen gewoon dingen voor de Xbox kon maken.
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat mij nog steeds verbaasd is dus het altijd online. Wat nou in landen waar geen xbox live is? Moet je verbindingen met internet hebben of xbox live? Of grote afzetmarkten in derde wereld landen waar mensen minder internet aansluitingen hebben?

    In Nederland vindt men het waarschijnlijk geen probleem. Maar het is ook de gedachte erachter. Het dwingt je indirect om dingen te doen.
     
  15. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Omfg, wat een kutnieuws is dit allemaal zeg.

    Misschien toch maar eens overwegen om een Wii U te kopen.
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    En nu ook Den Haag
     
  17. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Handig als je in een nieuw appartement gaat wonen en het duurt nog even voordat je internetaansluiting in orde is en zo zijn er nog tal van redenen waarom je even zonder internet zou kunnen zitten. En als dit betekent dat je dan geen games kunt spelen is dat zwaar retarded.

    Natuurlijk zou je dan ook even bij de buren kunnen aankloppen om even de internetkabel erin te proppen. Een beetje zoals een kopje suiker vragen maar dan om even te kunnen gamen :/
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Toevallig heb ik net 5 dagen geen internet gehad hier door een storing van Ziggo. Zou een feest zijn met de nieuwe Xbox :emo:. Volgens mij wilt MS gewoon een perfecte console maken voor de Amerikaanse markt (ESPN, NBA, TV, TV, Alleen grote blockbuster games, geen indie games) en mag Sony de rest van de markt hebben? 8)
     
  19. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat gebeurt ook maar 1 en 2x in je hele leven :p
     
  20. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Nucleargoat

    Daar lijkt het wel op... En de Wii U is hierdoor ook een stuk aantrekkelijker. En al helemaal als er eens een aantal goede first party games op verschijnen.

    @ Ldawg

    Lees dat bericht boven je post eens. Het kan nu eenmaal gebeuren dat je om wat voor reden dan ook geen toegang tot het internet hebt voor een bepaalde tijd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina