Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    copy paste het stukje in google en je vindt tal van links

    http://www.ign.com/boards/threads/s...-be-entirely-the-publishers-choice.453069477/

    Echter de statement laat nog steeds voldoende ruimte over voor een systeem wat min of meer gelijk is aan die van de Xbox.

    de tweet van Kaz Hirai is dan wel weer mooi

    https://twitter.com/KazHiraiCEO/status/342959517035819011

     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.592
    Doe dan wel deze, die is toffer:

    [​IMG]
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die tweets zijn over het algemeen goud waard :cool:.

    @Modder,

    Was te lui om een printscreen ofzo te maken :+.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.592
    Ik hoop toch wel dat Kevf begrijpt dat dat niet echt Kaz Hirai is? :+
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    noh :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even nog meer humor terugbrengen op deze donkere dag en laten we weer even bashen op Konami. :+

    [​IMG]
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    :cool:

    nice
     
  8. Xboxhater

    Xboxhater I'm Just Joking

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, tijdje niet meer gesproken. Hoe gaat het met jullie?
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Goed, goed. En met jou dan. Het is inderdaad een tijdje terug. Goed om je weer te zien.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat rumours van een insider op Neogaf.

    Wat ouder info.

     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Na het zien van de nieuwe Sonic en deze beelden, begint een Wii U erg aantrekkelijk te worden.

    [yt]v7nweiUGh-g[/yt]
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ziet er wel leuk uit.

    Ik zou sws niet een wiiu hier voor kopen. Eerder voor een zelda windwaker HD remake!
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, dankzij dit filmpje heeft de game wel m'n aandacht gekregen. Heb nog steeds geweldige herinneringen aan Sonic Adventure op de DC (en natuurlijk de Sonic's) er voor.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Des te meer ik hoor en lees over de One, des te meer ik nu al klaar ben met dat ding.

    "De games die je koopt bezit je niet, in plaats daarvan verkrijg je een licentie.
    Je gebruikt de disc enkel om een game te installeren om zodoende de licentie te verkrijgen. Je bent dus niet de eigenaar. "

    Echt Msoft, zout lekker op met dat ding.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ook.. maar ik wil de xbox niet kut vinden :'-(... maar ja, ik steun die crap allemaal niet. Ook al vormt 24hr online en geen second hand sales geen probleem voor mij, steun ik het niet. Ze beledigen ons gamers
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En weet je, we hebben het er zelf naar gebracht. Die 60 euro (officieel dan) voor Live is eigenlijk ook de grootste onzin, maar dat pikt ook iedereen.....dit is de volgende stap voor MS.

    Ik koop GEEN Xbox One. Niet voordat ze deze crap afschaffen.
    Geen game kan mij overhalen dit te pikken.

    En ja, als de PS4 dezelfde crap heeft, die ook niet.
    Houd ik het wel bij de PS3 en de 360 en de Wii U.
    Kan ik eindelijk mijn back-log wegwerken.:9


    Ik koop nooit 2de hands games, maar ik verkoop de meeste wel zodat ik weer andere games kan kopen, en zo houd ik deze hobby betaalbaar.

    Always online is in principe ook geen probleem, maar ik vind het hele concept dat je 60 euro betaalt om een game te huren te belachelijk voor woorden, en dat pik ik gewoon niet.
    Iedereen die dat wel doet, prima ieder zijn eigen mening, have fun.:thumbs:
     
  17. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Geruchten zijn dat sony aantal nieuwe PSN featres achter een sub gaat zetten, zou zelf verwachten dat online play erbuiten valt, maar kan dus zijn dat die soort gelijke stap gaan zetten nu.. maar dat is afwachten.
    Die officieel 60 euro betaal je nu voor de huidige services, waarvan idd aantal op servers draaien, maar er is ook nog veel peer to peer. Vraag me af of ze wat met de gold prijs gaan doen met xb1, aangezien ze veel investeren in de dedicated servers die hun games zullen hebben.. Goed ik ben wat cynisch ;)

    Trouwens zie ik marketplace en PS store download speeds los van eventuele inkomsten uit subs, die servers kunnen prima (net als steam) betaald worden met de winst van hun store komen. Lijkt mij gewoon een service van de store, om mensen die er kopen goede snelheden aan te bieden, wat ofc PS store niet echt goed.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Precies, daarnaast nogmaals het is toch van de zotte dat je voor apps als Youtube en volgens mij zelfs voor IE een GOLD account moet hebben om ze te gebruiken en dan nog die reclame (ik weet dat sommige van jullie dit geweldig en fijn vinden) maar ik verwacht als je betaald voor een dienst wat al geen misselijk bedrag is bovenop je gewone internet dat je dan wel eens kan bepalen wat voor een smerige rot meuk MS op dat dashboard pompt. Dat ze die zooi bij Silver gebruikers doen, best maar Gold nee... ze hadden dat hele Gold veel uitgebreider kunnen maken zoals je eigen dashboard instellen wat tenminste wel een dan een functie heeft net zoals ik dat op mijn mooie Lumia 920 ook kan doen en elk ander WINDOWS systeem van deze tijd, maar nee MS wil lekker die Xbox helemaal vol spammen zodat ze de gamers nog meer kunnen naaien. Mocht iemand het hier niet mee eens zijn laat mij dan maar weten wat de reden is van al die reclame op het dashboard, want die is er dus alleen voor de money's van MS! ;)

    Editos: voor meerdere typ en spelfouten op deze vroege morgen... balen!
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb voor 40 euro 13 maanden live. Dat is €3,08 per maand. Nou dat heb ik er wel voor over. :)

    Maar ze mogen van mij ook wel uitbreiden.
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat gaat binnenkort waarschijnlijk ook niet meer als alles alleen via de Xbox geregeld kan worden, maar ja ieder zo zijn/haar ding ik ben niet meer bereid om voor hun XBL dienst te betalen.
     

Deel Deze Pagina