Precies, daarnaast nogmaals het is toch van de zotte dat je voor apps als Youtube en volgens mij zelfs voor IE een GOLD account moet hebben om ze te gebruiken en dan nog die reclame (ik weet dat sommige van jullie dit geweldig en fijn vinden) maar ik verwacht als je betaald voor een dienst wat al geen misselijk bedrag is bovenop je gewone internet dat je dan wel eens kan bepalen wat voor een smerige rot meuk MS op dat dashboard pompt. Dat ze die zooi bij Silver gebruikers doen, best maar Gold nee... ze hadden dat hele Gold veel uitgebreider kunnen maken zoals je eigen dashboard instellen wat tenminste wel een dan een functie heeft net zoals ik dat op mijn mooie Lumia 920 ook kan doen en elk ander WINDOWS systeem van deze tijd, maar nee MS wil lekker die Xbox helemaal vol spammen zodat ze de gamers nog meer kunnen naaien. Mocht iemand het hier niet mee eens zijn laat mij dan maar weten wat de reden is van al die reclame op het dashboard, want die is er dus alleen voor de money's van MS!
Editos: voor meerdere typ en spelfouten op deze vroege morgen... balen!
Laatst bewerkt: 8 jun 2013