Ondanks alles kan je wel zeggen dat deze E3 waarschijnlijk één van de beste van de afgelopen decennia word..
Ik poste hem net in het VS topic . Een Wii U begint toch wel erg verleidelijk te worden zeker met zo'n toffe Sonic titel. (en er komen ook nog Platinum games )
Eigenlijk hoort de Wii U er toch ook bij? Wij kunnen dat helaas niet toevoegen, maar waarschijnlijk bewijst Nintendo wel met een stevige line-up aan games, dat het toch echt om de games draait. (en laat zich niet beperken tot DRM, aangezien niemand internet heeft op de Wii U)
Ja idd, best lol. Ik kreeg een mailtje van Bungie (blijkbaar ooit op een nieuwsbrief ingeschreven...maar dit is de eerste keer dat ik iets ontvang) dat bij Sony (exclusief!) gameplay te zien is. Ben benieuwd, kijk enorm naar deze game uit!
Die hebben toch geen DRM [yt]ufeImJJEqqU[/yt] Zin in! Toch wel een reden om misschien toch de Sony persconf te bekijken. (al weet ik nog goed hoe die lui er de vorige keer bij stonden )
Microsoft's media briefing is dus echt 2,5 uur. Daarnaast nog vele andere dingen van Microsoft tijdens E3. Sony's show lijkt maar een uur te zijn....da fuck? Hoe dan ook: