[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Is dat 100% zeker bevestigd? En hoe zit het met films huren dan ivm dat patent van MS

    Edit;
    Wacht even.. alleen als games het vereisen.. over welke spellen hebben wij het dan. Echt kinect games of ook spellen met een (optionele) kinect feature?
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarschijnlijk alleen bij arcadegames die je download vanuit de store.:+

    Ze hebben antwoord gegeven, maar vind er nog teveel gaten inzitten om het uit te sluiten.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik kan er niet uithalen of hij naast pure kinect games ook aan moet staan bij 'better with kinect' games. Maar hij kan wel uit tijdens films en tv:

     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    'Pauzeren' waarom weer een vage term gebruiken. Bedoelen ze daarmee; uit, of half uit b.v. (geen camera maar wel spraak). Als ze nou gewoon zeggen de kinect kan helemaal uit tijdens een game, film of tv dan zeg ik prima, tof, een probleem minder. Maar wat houdt gepauzeerd nou precies in.
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik kan wel leven met een hoop van de nieuwe " spelregels " alleen er is 1 ding wat ik echt bullshit vind en dat is dat je na 24 uur geen online connectie hebt kunnen maken dat je dan zelfs niet meer offline kan spelen.. wtf dat is gewoon absurd. Laten ze dat eens per maand checken dan heb je geen geziek ook.. ben benieuwd of ze dit nog gaan veranderden anders komt er gewoon een ps4
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb het meerdere keren gezegd, iedereen zo zijn mening, maar zorg dan dat je alle info dan goed hebt gelezen voordat je een mening geeft. :)

    "By design, you will determine how responsive and personalized your Xbox One is to you and your family during setup," Microsoft said. "The system will navigate you through key privacy options, like automatic or manual sign in, privacy settings, and clear notifications about how data is used. When Xbox One is on and you're simply having a conversation in your living room, your conversation is not being recorded or uploaded."

    Microsoft also notes that the Kinect can be disabled at any time during console operation, though some games may require the peripheral to be active for certain gameplay features.

    While Kinect monitoring will play a key role in certain game types (Microsoft cites exercise apps and multiplayer card games as examples), alternate control schemes for menus and other functions will be available via the Xbox One's controller and connected mobile devices while the Kinect is paused.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd, dus dat houdt direct in, als je een xbox one koopt voor je zoontje/dochtertje wat dan ook, dat hij/zij standaard een internetverbinding moet hebben, anders kan die nooit het spelletje spelen. Ik ken redelijk veel mensen die nu een xbox hebben, maar altijd offline spelen. Dat gaat leuk worden, helemaal voor de jongere generaties. 'Je krijg een xbox voor je verjaardag, nooopee geen internetverbinding op je kamer, jammer dan 8)'
     
  8. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat er wel een beetje over gesproken is.
    En nadat iemand een twitter bericht plaatste dat het ontkracht werd. ( Weet zo zijn naam niet. )

    Dit stuk komt van PU.nl, vrij uitgebreid en duidelijk.
    Word gezegd het met een grote zak zout te nemen, maar toch.
    Schijnt van meerdere bronnen te komen, dus zal toch niet zomaar uit de lucht gegrepen zijn?


     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dit was al gepost... is een gerucht en hopelijk niet waar. En voordat Kabuto Major Nelson zn tweet komt posten; natuurlijk gaat hij het ontkennen. Dus dat is nog geen bewijs tegen het gerucht.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Maar kun je de Kinect alleen uitzetten of ook gewoon loskoppelen van je One en in de kast zetten bij games die geen Kinect nodig hebben?
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ook dat idd , op een game console niet offline kunnen gamen echt bullshit
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Maar als je geruchten gaat definiëren als "het zou waar kunnen zijn" en een tweet van iemand (die het risico van reputatieschade niet kan nemen) niet als bewijs wilt zien. Hoe kan het dan bewezen worden?

    Dan zou het pas bewezen kunnen worden als je dat ding daadwerkelijk in handen hebt, of als iemand die compleet onafhankelijk is dit bericht brengt.

    Op die manier kunnen geruchten voorlopig nog niet ontkracht worden.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Grappig (en goed gelovig) hoe hij "your conversations will not be recorded and uploaded" bold maakt... En nog grappiger dat MS het moet vermelden bij de features. Nog veel grappiger na PRISM
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik copy past alleen. En ja ik ben goed gelovig, care. Veel plezier met alles in twijfel trekken. :)
     
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen zin om alle paginas door te lezen maar het hekelpunt vind ik toch het 1x in 24 uur online. Ik ben wel always online maar wat als de microsoft servers eruit liggen? Kan je maximaal 24 uur spelen... Dat baart mij zorgen , zijn een paar storingen geweest dit jaar, wij zijn afhankelijk van hun servers.

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn zat servers nu. Dus dat ligt wel goed. Een hack zou een ramp zijn
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn ook zat servers voor pc/ps3 . Microsoft heeft niet 100% uptime beloofd. Microsoft moet meer uitleggen vind ik.hackers zullen dit zeker proberen. Voor de rest lijkt de x1 een prima product.
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Het raakt kant nog wal offline gamen moet altijd kunnen imo
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt. Kunnen we ook niet. Daarom een gerucht als dit niet serieus nemen en afhankelijke partijen niet als tegenargument in dit geval.

    300.000 servers net als MS? Nah denk het niet
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Op een gegeven moment wordt het lastig bij te houden. Tussen vage berichten van MS zelf en geruchten door is het soms moeilijk om de waarheid te vinden. Goed het ding kan dus uit op sommige momenten, maar ook hier hebben ze het weer over een paused status, ik wel wel weten wat dat precies inhoudt. Maar ok, het ding lijkt dus op uit te kunnen onder bepaalde voorwaarden, in ieder geval één goed nieuws dingetje van de One.
    Maar als het dus optioneel is, waarom dan verplichte aanschaf van de Kinect bij de One.

    Dit vind ik overigens een hele rare statement;
    'When Xbox One is on and you're simply having a conversation in your living room, your conversation is not being recorded or uploaded.'
    Misschien dat ik teveel tussen de regels lees, maar houdt dit in dat er omstandigheden zijn waarin wel conversaties opgenomen worden? Waarom die specifieke 'simply having a conversation in your living room'.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina