[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hoezo, dis is er gewoon toch? Zag hem paar dagen geleden nog posten hier. :)
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het hele licentie kopen is natuurlijk wel erg belachelijk. Al zal het kopen van een game meer een vorm worden van het kopen van een CD-key. Iets waar ik wel vrolijk van word, aangezien er genoeg cheapo cd-key sites zijn. (greenman gaming bv,)

    Tsja, vroeger toen ik een TV op m'n kamer kreeg ging ook een wereld voor me open. Ik kon lekker Dreamcasten op m'n kamer! Daarna haalde ik een Xbox en kon ik met vrienden Kung Fu Choas spelen.

    Ik neem toch aan dat de nieuwe Xbox One wel wifi heeft, iets wat ervoor zou zorgen dat hij toch ietsje makkelijker op een kinderkamer kan. Alleen dat hele kinect is always watching... meh.

    In de toekomst worden we binnenhuis in de gaten gehouden door MS via de Kinect en Google bekijkt de rest via Glass. Fijn :+
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Haha ja hele reportage vanjezelf zometeen. Xbox heeft wel WIFI ingebouwd btw. :)
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, maar even serieus, amerika zit nog niet op het niveau van internet dan van Nederland. In the middle of nowhere heb je geen internet daar.

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    De man die ons heeft zitten hypen voor de "revolutionaire gameplay" met Kinect? :+
    Nee ok, was inderdaad wel tof om iemand die dicht op de zaken zat hier en daar wat te zien promoten. :)
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Er zijn zeker wel dorpjes waar geen internet zal zijn, net als dat in NL misschien zelfs nog het geval is. Maar het gros van de bevolking zal toch wel toegang hebben tot internet. Wat verder niet weg neemt dat die online restrictie van de One complete onzin is.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet waarom men hier in Nederland zich druk maakt of wat dorpjes in Amerika geen internet hebben. :+
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er zijn er nog zat zonder internet, maar het gaat mij ook meer om het online moeten zijn. Al is het dus eens per 24u, dan nog... blijft gewoon onzin.

    Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zoals ik al eerder zei, die always online restrictie gaat 2 kanten op. Niet alleen jij en ik moeten altijd online zijn voor de games.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Omdat het nu de mening kan versterken waarom het elke 24u online check kut is. :+
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Elke 24 uur online is niet kut, de REDEN waarom je dat moet, is kut.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat snap ik. Maar waarom maken we ons ineens "druk" over dat sommige plaatjes geen Amerika geen internet hebben. Denk dat dat soort plaatjes zelfs geen interesse hebben in een Xbox ofzo. Of ze weten geeneens van het bestaan af. Want ja ze hebben geen internet. :+
     
  13. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik maak mij niet persé daar druk om. Alleen zit dat in het verlengde van de complete onzin van een online restrictie voor SP spellen op de One. Of het nou het ontbreken is van internet omdat het er simpelweg niet is. Langdurig ontbreken vanwege storing of een andere reden, het blijft onzin dat als het langer als 24 uur is je niet eens een SP spel kunt spelen.
    En voor mij is de belangrijkste reden nog dat dit systeem betekent dat MS gaat bepalen hoe lang ik mijn spellen kan spelen.
    Want één ding kan ik nu al met zekerheid zeggen, de One aansluiten en gamen zoals ik nu nog steeds kan doen met mijn snes, dreamcast, etc, etc zo'n 15-23 jaar na de release kun je wel vergeten.
    Dat de servers voor MP na zoveel tijd er niet meer zouden zijn is al enigzins discutabel, maar met de One gaat dit voor alle games gelden, dus ook SP en local MP
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja oke dat is een andere discussie, en ben ook wel mee eens.
    Ging mij er meer om dat de laatste tijd veel word gepost over die dorpjes in Amerika. Ineens is men begaan met het lot van mensen in kleine dorpjes in Amerika. Dat gaat er bij mij niet in. :+
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Iemand die wat meer weet is altijd handig, aangezien er hoop mensen vragen/onduidelijkheiden hebben over dingen..
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het komt allemaal omdat ze perse alle games via live willen aanbieden. Nou waren er een aantal games wel te koop online nu met de 360 en die kon je gewoon totaal noet doorverkopen. Maar je kiest er dan zelf voor. Maar omdat ze nu echt alles online aanbieden is het of nooit meer doorverkopen, of doorverkopen net een streng systeem dat checkt of je nog in bezit bent van een titel. Dat is waar het probleem ligt. Maar dan heb ik persoonlijk liever een 24h check dan het totaal niet kunnen doorverkopen van games. (ik verkoop nooit games, maar ff algemeen)

    Ik ben het zeker eens dat 24h te strak is. Een week lijkt me beter. (liever niks dan, maar goed)
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn maar twee plaatsen waar Mr X kan zijn na zo een uberblunder met Killzone 4, strontlazerus in de achtertuin met een gigantische emmer bier z'n verdriet aan het wegdrinken of ergens ondergedoken :+
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Volgens mij was dat alweer Killzone 4 in die pic van de week. :+ denk nog steeds dat dat gewoon een Playstation fan was die daar stage loopt. Zou stiekem wel geniaal zijn hehe. :cool:
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Misschien ook overgestapt *)
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Oh right, 4 alweer dus :+

    Denk eerder dat degene die het gepost heeft gewoon een ongeïnteresseerde community managert was die ff snel wat plaatjes bij elkaar gegoogled heeft voordat ie naar huis kon...Hij is nu iig z'n baan kwijt :lol:
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina