Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb op mijn PS3 vooral SP games. Zou misschien wel kunnen dat het online gedeelte van games meer lag heeft op de PS3. Tegelijk zou dat raar zijn, omdat de meeste games gewoon op beide systemen peer to peer zijn. Kan zijn dat xbox wat betere matchmaking en dat samen met XBL party feature de kosten ontstaan ofzo, geen idee.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb redelijk wat potjes Uncharted 2 en wat Killzone 2 online gespeelt, maar echt nooit ergens last van gehad.

    Updates zijn kut, en downloaden, maar online gamen is gewoon goed.

    Ga ervan uit dat met de PS4 alle problemen wegzijn; moet ook wel met de functies die erop zitten, maar daar hebben ze Gaikai ook voor gekocht.
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vraag me sowieso af hoe ze dat gaan doen met de huidige live abbos.

    MS punten gaan er ook uit en als je kijkt hoe ze al zo vaak ongegeneerd hun klanten proberen uitbuiten kunnen we er wel vanuit gaan dat je MS punten gewoon niet meer bruikbaar zijn op de bone maar enkel op de 360. (Zeker een leuke gedachte als je net als ik nog iets van 7000 MS punten hebt staan :emo:)
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb niet meer lag in games op PSN dan op XBL hoor. Ook vind ik het onzin om te zeggen bij Microsoft krijg je tenminste waarvoor je betaald, bij de PS3 krijg je 36 games per jaar voor dezelfde prijs 8). Ik hoop trouwens dat er na de E3 wat meer duidelijkheid is over PS Plus, heb hier nog 2 jaar sealed liggen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
  5. Seh

    Seh Guest

    Ik kreeg laatst te horen dat PSN niet eens een optie heeft als party's bij XBL. Dit wist ik niet eens al die jaren. :+ Is daar al iets over gezegd met betrekking tot de PS4? Want met Skype gaat Microsoft daar wel grote stappen mee maken.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar PSN plus is meer kortingen en akties dan betere online dienst hoor. Is meer een soort van bonuskaart
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nee dat klopt, dat ze dat ook nog niet bij de PS3 hebben aangepakt vind ik zelf bijzonder suf. Ik heb wel begrepen dat het bij de PS4 er wel in zit.

    Is het ook zo'n beetje, de online dienst zelf is onafhankelijk ervan. Tenminste, zal best wat geld van de pass terugvloeien in de online service. Maar het is niet zoals gold bij live. Echter als je dingen tegen elkaar afstreept dan bied Plus + de gratis online van PS wel meer waar voor je geld dan Gold. Want hoeveel extra krijg je nou werkelijk bij gold. Mijn ervaring is in ieder geval dat de online stabiliteit van de PS niet veel meer onderdoet dan die van MS.
    Als je kijkt naar PS online dan heb ik wel het idee dat die meer vooruitgang hebben geboekt, terwijl MS vooral in het begin een voorsprong had en eigenlijk daarna min of meer stil is blijven staan, op een flashy dashboard na.
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Xbox heeft meer filmpjes enzo gekregen hoor! Nu hoef je niet meer tv te kijken voor reclame! En ze bieden allemaal games aan tegen full retail prijs gebaseerd op de games die je al hebt. :D
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    399 dus. :+

     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    399 is instant buy, mits geen restrictie bs. Ik geloof er nog steeds heilig in dat X1 duurder gaat zijn
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    399 is een wonderschone prijs! Ik hoop dat het echt de prijs word! Of minder zou helemaal geweldig zijn!
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Minder zou ik niet op rekenen, ik zal verbaasd zijn dat het die prijs is :)
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik gok 499 nog steeds.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal me ook niks verbazen als er twee versies komen.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Denk het ook. Basis model voor $399 en premium (grotere hdd, PS Eye, misschien een jaar PSN+) voor $499. In dit geval zou het bij mij aan het verschil in de hdd liggen voor welke ik zou gaan
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    That sounds reasonable ja. Gok ook met of zonder cam. Ben zo benieuwd.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jup. Al een tijdje gesubbed. Hij is awesome
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Heeft AngryJoe een trend neer gezet ofzo?
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze guy doet het ook al vet lang. Check de rest van zn vids. Sub em..
     

Deel Deze Pagina