1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XCOM Enemy Unknown

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 14 aug 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi kut. Ik moet 15 engineers hebben om die Alien Base Assault missie te kunnen doen. Ik heb er natuurlijk maar 14. :emo:

    @ Gakkie: Heb jij een oplossing misschien? Ik kan nu niets, want ik heb die engineers namelijk nodig om die klote sleutel te kunnen laten maken.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Meer workshops bouwen
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, maar laat ik nu net niet verder vooruit kunnen scannen om die af te krijgen. :emo:
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo niet. Kan je niet verder draaien?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, omdat ik met die 15 engineers eerst die sleutel moet maken en ik heb er dus 14.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar er kunnen geen dagen voorbij gaan dus? Raar :/
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee, misschien is het wel een bug. Volgens de game moet ik nu eerst die missie doen, die ik in beeld kreeg na scannen. Echter kom ik dus een engineer te kort om die sleutel te maken en die missie te starten. En als ik die sleutel heb, dan kan ik die missie starten en daarna pas verder scannen. Ik denk dat de enige optie nu is om een oudere save te herladen. Beetje jammer, maar ik vermoed dat ik zelfs met een oudere save weer bij hetzelfde probleem uit kom. Dit omdat de meeste saves allemaal vlak voor dit probleem zijn. Ik gebruik al die standaard save instellingen die je kiest als je de game configureert de eerste keer.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als je goed kijkt kun je bij de wereld bol ipv de missie selecteren, gewoon weer de wereldbol laten draaien en dus de tijd verder laten gaan. Dan kun je wachten tot de maand voorbij is of tot je weer een ufo hebt doen landen, of er een terrormissie ofzo komt om weer meer resources (engineers, etc) te krijgen ...
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eens kijken of dat nog lukt met cocktails, bier en frituur achter mijn kiezen...

    Ik keek niet goed: Fak jou Gakkie, maar ook hulde. :+:thumbs: Dat ik het nog zag met bovenstaande op. :emo:
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lol :+

    Ik ben volgens mij op het eind beland

    Een heel groot schip met elke keer een 'stage' van monsters, beetje lame eigenlijk maargoed.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En ik ben er mee gestopt. Zoveelste keer dat ik mijn game verpruts. En die kutguide helpt ook niet. :mad:
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahah jonge. Welk niveau speel je? Hoe kan je t verprutsen. Ik heb hier toentertijd starting tips gegeven. Check die
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb het verprutst omdat ik teveel mijn eigen weg ging. Ik had gedacht dat ik nog niet klaar was voor bepaalde missies en dus sloeg ik ze over. Gevolg was vertrekkende council leden en uiteindelijk game over. Ik speel bijna altijd op de laagste stand. :emo:

    Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik wel wat gefrustreerd was gisteren, maar dat kwam door een gesprek tussen een kennis van mij en een bekende van mijn broertje. Beetje achter de rug om gepraat en dan heb je mij al van de kaart, kan daar absoluut niet over. :mad:

    Ach, kijk zo nog wel even naar je tips. :+

    Deze tips zie ik:
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja vooral die Azie bonus ben ik heilig van overtuigd dat dat het handigst is. En daarna Afrika.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het zijn inderdaad wel handige tips en ik heb weer een reden om het nog eens te proberen.

    Bedankt, laat ze maar komen.

    Misschien is het wel handig als dit soort tips ook gewoon in start posts worden verwerkt. :thumbs:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan geen Asia base kiezen aan het begin van de game. Ik kan alleen Noord Amerika en Europa kiezen. :confused:
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Komt omdat dat alleen op normal of hoger kan. Euhm. Ben de voordelen vergeten van die 2
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die van Asia heb ik gequote een paar posts boven de jouwe. Of bedoel je dat er nog voordelen zitten in de moeilijkheidsstand?

    Zal wel vast niet zoiets zijn als met Dragon's Dogma of wel??? :+
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja volgens mij kon je easy niet je base in alle landen zetten
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik zal het straks eens bekijken en dan hoor je later meer. ;)

    @ UpInSmoke0611: Ik weet al wat het probleem is. Je mag de tutorial niet doen om alle locaties te kunnen kiezen. Doe je die wel, wat ik wel leuk vond om te doen, dan kan je alleen uit Europa en Noord Amerika kiezen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2013

Deel Deze Pagina