[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Amerika is de thuisbasis van xbox , als ze daar geen succes maken, dan is het snel over,

    Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk
     
  2. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    GeBinged! :p

    Had deze week Microsoft support aan te lijn, die zei letterlijk: "even op Google zoeken". Nou zeg :eek: Ach, zal wel extern bedrijf zijn
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk niet dat die dorpjes veel uitmaken. Ze hadden waarschijnlijk ook geeneens en 360. ;)
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb 90% van de tijd geen internet thuis of heel slecht internet, Xbox one dus misschien maar beter niet halen :emo:
     
  5. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien je provider eens een belletje geven ;)
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Die 24 uurs online check kunnen ze toch gewoon uitschakelen neem ik aan? Mochten ze dan over 10-15 jaar de One niet meer willen ondersteunen zetten ze het gewoon uit en kan je nog gewoon gamen. Piracy en games uitlenen zal hun dan wel niet meer zo boeien :+
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet alleen die checks, maar ook alle games die zogenaamd gebruik maken van teh infinite cloudz. Stel dat de servers van bepaald games na een aantal jaar wordt uitgeschakeld, wordt dan de AI van NPC's zo dom als een koe, worden weerseffecten uitgeschakeld (twee voorbeelden die regelmatig worden aangehaald mbt cloudvoordelen), worden games compleet onspeelbaar of hoe gaat dat werken?
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Even er van uit gaan dat de console zo'n 500 euro gaat kosten en spellen á 60 euro. Over de levensduur van een console, zeker als het de main is, is het niet gek om een kast met een stuk of honderd spellen te hebben. Dus, bereid om 1100 euro er op te verwedden dat MS zo netjes zou zijn om dat te doen? ;)
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Nou zou niet weten waarom ze het in een situatie als ze echt niets meer met de One willen doen niet de check zouden uitschakelen maar zou er nooit (veel) geld op wedden :+
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als ik zo kijk naar hoe ze dat in het verleden hebben opgelost zou ik zeggen vette pech. (en dan vooral EA, die trekt al de stekker uit servers na een half jaar als de game niet genoeg verkocht is/gespeeld wordt naar hun zin)
     
  11. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat dit soort rotzooi wel 'wend' en dat men wel iets nieuws verzint. Wat dacht je van een speciaal MS internet verbinden of betalen per uur dat je op je xbox bezig bent. Klinkt raar maar wie had er ooit gedacht dat er bijvoorbeeld dlc uitkwam, ze brengen gewoon een halve game op de markt terwijl je de volle pond voor betaald en mag je er daarna nog eens doodleuk een paar tientjes extra voor leggen om de volledige game te kunnen spelen, nu is dat gewoon normaal, en straks wend dat altijd online, geen used games ook wel en al die andere troep, maar ik stop er wel mee, ik geef mijn hoop dat Nintendo niet zulke rare fratsen uit gaan halen.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb er vertrouwen in dat MS gewoon een toppresentatie neerzet maandag, ze zijn ons dat ook wel verplicht.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik verwacht niks meer ...
     
  14. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ziggo internet, dat was een aantal jaar geleden wanadoo. En wat een puinhoop, ik heb maanden lopen bellen en mailen en het was om gek van te worden.

    Was ook in het nieuws en andere programmas. Steeds problemen, vaak dat ik dagen lang geen internet en of tv had.

    Nu is dat hier allemaal verbeterd, en als mijn internet langer als een dag eruit ligt, is het lang. Hier voorzie ik geen problemen.

    Maar Nederland heeft een van de beste internet infrastructuren van de wereld. Al dat geziek met ziggo, daar moeten al die andere landen nog doorheen. Hele grote gedeeltes van alleen amerika al hebben niet eens kabeltv of internet.

    Als je internet een week eruit ligt, dan kan je je dure console met je veels te dure single player game nie eens gebruiken. Dat gaat in veel regios voor problemen zorgen.

    Ik heb nul vertrouwen in dat deze console kont gaat schoppen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zei maak je even een wifi hotspot aan met je telefoon. Log je even in met je Xbox. En is het gefixed. Omslachtig als een gek idd. Maar het is een oplossing als je dat probleem hebt.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja zodra de games komen zijn we deze MS shit storm weer allemaal vergeten. =( Ik niet... en denk een heleboel andere met mij.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat maakt toch geen reet uit? Games maken het hele gezeik rondom gamesverkoop/used games/online checks toch niet weg?
    Dat blijft.
     
  18. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten echt met absurd goede exclusieve games komen aankakken maandag wil ik de Xbox One in huis halen.

    Het is dat, of al deze DRM meuk eruit slopen vanwege de negatieve reacties.

    Doet me aan Office 2013 denken: je zou dit eerst maar op 1 pc (!) kunnen installeren zonder de mogelijkheid om je licentie naar een andere pc over te brengen. Na een hoop gezeur hebben ze dit toch aangepast (gelukkig).

    Ik hoop dan ook dat de mainstream pers dit flink onder de aandacht (blijft) brengen zodat de mainstream markt er nog niet eens aan denkt om de Xbox One met deze restricties te kopen. De hardcore heeft MS toch al verloren, maar als ze ook de mainstream markt mislopen kunnen ze het helemaal vergeten.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Grenzen opzoeken he, en waar het kan verleggen en de consument zoveel mogelijk benadelen
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Eerlijk gezegd maakt het me geen reet uit, ik wil alleen maar gamen.
    De rest boeit me niet en kinect? plakkertje erover heen. (niet dat ik dat gaat doen)

    Ik snap dat frustratie van sommige mensen, maar heb zelf besloten er geen aandacht meer aan te besteden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina