Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Doe ik ook (wist niet eens dat je het gedeeltelijk kon doen :p). Maar ik doel vooral op het vergelijken van trophies met iemand. Je eigen trophies bekijken gaat wel redelijk.

En ja, het zijn die Platinum trophies wat het trophy systeem net boven het achievement systeem plaatst. Die plat is altijd de kers op de taart. :9

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Toch vind ik het zelf toffer om een totale score te hebben van 75.000 gamerscore, dan om 3 platinums en 900 bronze trophies te hebben.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Al is het natuurlijk eerder Sony's bedoeling dat je zegt 'ik ben level 47' ipv 'ik heb 457864 trophies'.

Weet je wat dat leuker zou maken? Als je een level omhoog gaat moet dat ook ergens in beeld komen te staan. Waar bv ook de trophy pop-ups komen, incl een apart geluidje: LEVEL UP. Maak het allemaal wat spannender! :+
    Dat trophy geluidje moet eigenlijk voor bronze, silver, gold en platinum steeds anders zijn. Andere toonhoogte ofzo.

Ik weet het, ik ben geniaal. :cool:

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    :lol:

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Trophy's <3

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    :):

Ik zeg, mail Sony effe, kunnen ze het nog meenemen naar de E3!:thumbs:

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet nooit hoe ik die ':):' moet interpreteren. :+ Laat ik maar voor het gemak aannemen dat het niet ál te beledigend is bedoeld. :'-(

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Pro. :cool:

En ja, ik heb die crystals ook echt erbij gekregen. :+

Ze zijn nu druk bezig met het fixen van de kapotte update. Hopelijk fixen ze niet gelijk mijn aantal crystals. :p

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je je topscore niet shared, dan blijft ie niet staan? Heb net voor de eerste keer geshared, omdat ik eindelijk Near heb aangezet.

Ik heb wel eens dat ik een hoge (voor mij dan:+) score haal, speel nog een potje, lager gescoord....maar mijn hoogste score wordt dan vervangen door de lagere score.:confused:

Hmm, zodadelijk denk ik maar eens Zen Pinball 2 downloaden op de PS3 en Vita (is crossbuy of crossplay of hoe het ook mag heten:9) de demo speelt erg lekker en ziet er leuk uit. :thumbs:

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het enige wat je kunt sharen zijn de crystals die je verdient. Topscore wordt automatisch naar PSN geupload. Heb nog nooit gehad dat een lagere score een hoge score verving :eek: Je was gewoon de hele tijd verbonden met PSN?

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, ben ik altijd.
    Heb wel 3G maar nog niet gebruikt omdat ik dat ding toch alleen thuis gebruik, en op vakantie ben ik nog niet geweest.:9

Bewaar dat kaartje met tegoed voor als ik het écht nodig heb.

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Barry bijna alle trophy's :)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Barry?

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    WTF SONY?! GoW collection en TWD? Is dat alles wat jullie hebben?

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tegenvallend idd, maar hopelijk komen er de rest van de week meer Vita games boven drijven.

Snap ook best dat de focus nu op de PS4 lag, maar iets meer Vita had wel gemogen.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ALS er bv games zijn als Golden Abyss 2, Gravity Rush 2 en andere AAA games had ik verwacht dat ze op de conferentie waren. Dat zijn niet het soort games wat je met een vage press release even tussendoor aankondigt. Dus hoewel er nog Vita games zulen worden aangekondigd verwacht ik niet direct weggeblazen te worden.

Wat is er buiten en na Tearaway eigenlijk nog waar we naar uit kunnen kijken?

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Rayman.:+

Maar ik voel met je mee. Heb er alleen minder last van omdat ik nog genoeg heb liggen voor de Vita om me het komende jaar zoet te houden.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Rayman is een toppert, maar wel multiplatform. :mad:

De Vita is nu (ruim genomen) anderhalf jaar uit. De 3DS had ook een trage start, maar die kwam inmiddels op stoom. Wat Sony met de Vita van plan is is een raadsel.
    Nu heb ik ook nog wel genoeg games om me mee bezig te houden en met zo nu en dan eens een game als Destiny of Spirits (F2P games) blijft dat ook wel zo. Maar een nieuwe non-indie game zou op zijn tijd ook wel leuk zijn. :+

De Vita is een pracht apparaat. Maar de games blijven een beetje achter. :p Gelukkig is dat beetje wat er wel is genoeg reden om een Vita te hebben. Nog steeds no regrets van mijn aankoop.

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ook niet.

Wat dat betreft had Tretton ook wel een goed punt; zodra je dat ding in je handen hebt en er mee speelt, ben je verkocht. Het is een geweldig stukje techniek en apparaat.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

[yt]CzFXNGAC1vQ[/yt]

Laatst bewerkt: 11 jun 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina