[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Als PS4 de zelfde kant op gaat als Xbox One, dan houd ik het bij mijn huidige 360 console. Komen nog genoeg nieuwe games op.

    Af wachten dus.:rolleyes:
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ff zoeken waar die is ... :)
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik blijf zelf dan bij de PC.

    Zit daar toch al steeds vaker achter en de games die ik speel, spelen toch wel beter op een PC.

    Maarja we wachten het idd nog even af.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is natuurlijk helemaal aan jou, dat is je goed recht.:)

    Maar dan straks ook niet klagen!

    +1

    :)
    Haha, zou toch wat zijn zeg.
    Zover zal het niet komen, dat iedereen massaal overspringt naar de Wii U, als genoeg mensen niet meegaan met deze shit, dan draaien MS (en Sony als ze hetzelfde doen) sneller terug dan je denkt.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Mij hoor je niet klagen hoor.
     
  6. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah right ms is een miljardenbedrijf beklaag doen op allerlei fora helpt niks. Mainstream van de wereldbevolking koopt die xbox of playstation toch wel. En ms pakt het nog vrij slim aan om er nog meer een multimedia apparaat er van te maken. Zodat het nog meer mensen aanspreekt. Maar begrijp het geklaag wel maar dat weer houd niks
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klagen op fora helpt idd niks maar gewoon weg het apparaat links laten liggen helpt zeer zeker wel ;) Dat heeft het verleden allang uitgewezen.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klagen op fora werkt niet? Haha en MS houdt neogaf niet in de gaten zeker. Is net als je rommel op straat gooien en zeggen het helpt toch niet als ik mileu bewust denk want de meeste mensen doen het toch niet. Plus MS wordt gekilled op fb, twitter en yt. En als straks mensen met hun portemonnee gaan spreken wordt het nog erger.
    Vrij slim aan om er een multimedia apparaat van te maken? Hoezo is het slim om gamers te buttfucken haha
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  9. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik met je eens. Maar vindt de negatieve ophef over de x1 beetje overdreven. En als je er dan ook zo druk over maakt dat het apparaatje eens in de 24h aan de internet moet hangen bv. Dan kun je inderdaad het apparaat niet kopen.

    @upinsmoke
    Neogaf is een forum vol met trollende en haat zaaiende nerds en laten we niet spreken over het fanboynisme wat er heerst.

    En er zijn meer casual gamers dan hardcore gamers dus voor ms is het heel simpel spreek een zo'n groot mogelijk publiek aan.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2013
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is de reden waarom het always on moet zijn. Het geen eigenaar zijn van de games. Geen games uitlenen. Verplichte gare kinect etc. En of het aanslaat bij de mainstream moeten we nog maar zien. Als de prijs 600 dollar ofzo wordt laten zij het ding liggen.
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Gaan ze trouwens tijdens de pers van xbox one morgen alleen games laten zien? Of gaan ze ook bijv de prijs bekend maken of de prijzen van xbox live.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoop ook prijzen. Maar niks is bekend wat ze gaan wijzen behalve games
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop ook op prijzen, maar verwacht dat eerlijk gezegt ook nog niet....

    Voor mij wordt de spannendste trouwens wel die van Sony...daarvan hangt het ervan af of ik dinsdagochtend de PS4 ga per-orderen, of dat ik geen next gen zal gaan kopen (totdat ze de crap aanpassen mbt games)....


    Mocht het geen next gen worden....dan misschien toch maar eens nadenken over een game PC (of laptop:9)...maar ik hoop het niet want ben absoluut geen PC gamer.
     
  14. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt dat moeten we nog maar zien. En als hij echt 600 euro gaat kosten dan koopt niemand het ding. Maar ik denk dat hij ongeveer tussen de 400/450 gaat kosten. En het zou ook mooi zijn als er een bundel komt zonder kinnect dan kan de prijs ook mooi zakken.
     
  15. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang van niet, genoeg mensen die er toch in meegaan zoniet pakken ze de mensen wel in die niets met gamen te maken hebben denk ik. En de 'fanbase' van fifa en cod blijft ook groeien als je begrijpt wat ik bedoel.

    Ze verliezen gewoon een aantal gamers maar daar ligt Microsoft niet wakker van, voor 1 gamer krijg je 3 'casuals' voor terug (bij wijze van spreken) dat zag je bijvoorbeeld wel aan de wii.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat ze niks gaan zeggen in de show zelf. :)
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt, maar die casuals kopen weinig games, en dus ook wienig DLC etc...
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik verwacht dat er een casual, een game en een combo gold abbo komt. Op die manier zouden ze lekker kunnen cashen op de casualers
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Die casual versie is dan denk ik alleen voor de US, aangezien die er dan ook echt iets aan hebben....

    Maar met de Kinect erbij lijkt het mij niet dat ze daar een leuke prijs aan kunnen plakken....dat ding moet toch echt wel wat gekost hebben...is denk ik ook wel het duurste gedeelte van de hele Xbone.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies, en als de huidige pakketen met kinect rond de 300-330eu kosten atm.. Take an educated guess wat de prijs gaat zijn van Xbone
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina