E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik wil graag een radiografisch bestuurbare hond bij CoD. :cool:
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Lekker de komende 3 dagen vrij dus morgen fijn alle persconferenties kijken.
    Ik heb dr zin in!
    Stiekum hoop ik dat ms morgen een uur kinect zooi laat zien en de nieuwe Cod en Forza zodat we lekker verder kunnen ragen en allemaal overstappen naar de ps4
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    En dat er dan totaal geen concurrentie meer is op dat gebied? Lijkt me niet echt handig, concurrentie stimuleert innovatie.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Cod is net geweest. ..
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Verrek, is het morgen al, ik dacht dinsdag :+
     
  6. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dan komt er wel weer nieuwe concurentie.
    Ik hoop gewoon dat ze flink afgestraft worden voor de crap die ze ons door de strot willen duwen.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk niet dat er zomaar een echte nieuwe concurrent bij kan komen. Wie weet Apple maar op zo'n schaal? Lijkt me niet.

    Wie weet passen ze de policy nog aan
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Misschien valt het allemaal wel mee. Ben eigenlijk een PS gamer, maar kijk eigenlijk meer uit naar die van MS. Aangezien zij zich nu veel meer moeten bewijzen.

    Apple zal zich nooit mengen in de console markt, als ze het wel doen dan moet je niet zeuren om een console van 600 euro :+.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als Apple komt word het nog erger denk ik. Elk jaar een nieuwe console voor 500 euro. :+
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Whaha, maar de apps zijn dan wel backward compatible. Dan gaat iedereen wel massaal die console kopen.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gametrailers heeft wel humor. :D

    [​IMG]
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Halo zou eigenlijk een OSX exclusive zijn op het begin :+. Werd geloof ik als eerste laten zien bij een Apple persconferentie.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die morgen trouwens ook ;) de Apple persconf.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vraag me eigenlijk af wat MS gaat doen met de 360. Ook als een blok laten vallen zoals de originele Xbox of deze nog even ondersteunen. Ze zeiden in het begin van de 360 dat ze hem niet zouden laten vallen, maar het lijkt met toch terug van dat... .

    Alhoewel, wat crappy Kinect games valt ook onder de noemer ondersteuning dus wie weet biedt de E3 nog wat "hoop" voor de 360 :+.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zo schandalig als met de Xbox One..eeh Xbox 1...eeeh eerste Xbox kan het iig niet worden met 4 jaar tot de opvolger.
     
  17. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja dit is dan wel een stukje toekomst de gaming op mobile platformen (naast apps ook HTML5 + JavaScript gaming) wordt steeds beter/mooier. Hoewel ik nog steeds niet kan wennen aan uitgebreide games op een touch device. Maar neem nou bijvoorbeeld Modern Warfare 4 (en hieronder 5) dat had ik zelf nooit kunnen denken dat het zo'n sprong zou kunnen maken!

     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben ik de enige die de naamgeving niet zo goed snapt? All in one, input one? 8)

    alle tijden op een rijtje

    http://www.gamer.nl/achtergrond/426316/alle-e3-livestreams-op-een-rij

     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Snap de naam Xbox One wel, het namelijk letterlijk en figuurlijk een stap terug. Ben echt heel benieuwd wat vanavond en vanacht gaan brengen. Van Microsoft verwacht ik niet al te veel, maar ben toch wel benieuwd wat ze gaan laten zien. Van mij mogen ze keihard op hun bek gaan met al die onzin van de afgelopen weken. Ben benieuwd.

    Ben erg benieuwd naar Ubisoft. Die hadden vorig jaar een mega sterke conferentie. Watch Dogs alleen al word dit de moeite waard. Ook erg benieuwd naar EA met Battlefield 3 en naar een nieuwe Bioware / Mass Effect game eventueel.

    En dan Sony, daar kijk ik het meeste naar uit. Hoop nu eindelijk de PS4 te zien en een launchdatum en prijs te horen. En dan de vele games. Kan niet wachten om te zien wat ze voor ons in petto hebben.

    Word een lange avond / nacht, maar dan kunnen we misschien eindelijk de balans opmaken.
     

Deel Deze Pagina