Ik kan me niet voorstellen dat ze de console niet gaan laten zien. Dat zal wel heel veel kritiek op gaan leveren. Watchdogs blijft tof. Echter in de laatste demo die ik zag was ik, grafisch gezien, niet zo heel erg onder de indruk. De conferentie van Ubi kijk ik nog. Die van Sony morgenochtend pas. Weet iemand waar je die dingen een beetje normaal kan terug kijken? Youtube?
Ze moeten de console wel laten zien! Qua design zit het altijd wel goed met Sony, dus maak me daar niet zoveel zorgen over. Moet morgen wel vroeg op voor werk, maar ik moet Sony gewoon zien! Volgens mij sowieso altijd wel op Gametrailers en Youtube. Daarnaast stond de Sony conferentie de afgelopen jaren ook op de PSN Store.
Kwestie van smaak natuurlijk, maar zo mooi vond ik de PS3 niet (ik heb zelf het oude model). Gewaagd, dat wel, maar niet mooi. Ik ben ook benieuwd naar de conferentie van Sony. Uiteraard vanwege de games en ook omdat ik wil weten of Sony dezelfde weg inslaat als MS.
Was dit al gepost? http://www.reddit.com/r/Games/comments/1g0sui/rumor_new_leaked_information_from_ms_conference/ http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=581089 wats met al die pc mmo's ineens op onze nieuwe consoles.. planetside, blacklight, World of tanks.. dit word als klap op de vuurpijl dus ook nog eens de generatie van de microtransactions
Yup, maar dat verbaast me niks, je hebt altijd gold nodig gehad om online te spelen dat het spel zelf dan gratis is veranderd daar imho niks aan Zou immers raar zijn als je f2p games wel zonder gold kon spelen maar dan ineens voor je BF4 of CoD wel gold moest aanschaffen het betalen voor gold is btw ook 1 van de weinige dingen waar ik geen moeite mee heb qua MS de kwaliteit van de service is top en zoiets is nu eenmaal niet gratis. Daar mogen ze imho best wat aan verdienen. Ik betaal die 35 euro per jaar met alle plezier voor het kwaliteitsverschil wat er was tussen XBL en PSN Vraag is alleen, loopt SOny straks nog net zo achter? Want als het antwoord daarop nee is word het een ander verhaal
Is dat zo gek? Je hebt nu zelfs voor het gebruik van IE en Youtube op de Xbox Gold nodig... Afschermen al die shit en zakkenvullen!