[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Helaas denken veel mensen zo ja, maar er zijn er ook genoeg die dat wel doen.
    Aangezien mainstream gamers over het algemeen weinig games kopen, zal het verschil op dat vlak ook zeker te zien zijn...maar goed, dat is natuurlijk allemaal gissen; allemaal afhankelijk hoeveel tegenstanders van het MS beleid hun need for Next Gen in kunnen houden.

    Ik kan dat wel. Ik doe het ook niet voor de rest, maar voor mezelf.
    Ik vind het de verkeerde kant opgaan, en dat steun ik niet.
    Natuurlijk zal ik vanavond ook balen als ik die toffe games niet zal kunnen spelen, maar mijn principes wegen zwaarder.

    Ik denk persoonlijk dat MS in Amerika wel eens een tegenvaller kan krijgen qua sales; die Amerikanen zijn helemaal paranoid als het om dit soort shit gaat. En mainstream zie ik niet zo snel een Xbone kopen voor dingen dat ze nu ook al kunnen, voor 400/500 dollar, maar dan zonder Kinect.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Dat gaat Sony (jammer genoeg) denk ik ook gewoon doen. Maar laten we eerst vanavond en vannacht maar eens afwachten.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Waarom denk je dat?
    Ik heb echt nog niets gezien (kan ook bijna niet natuurlijk:+) waaruit een vermoeden zou kunnen ontstaan dat Sony hetzelfde van plan is...daarvoor hebben ze (denk ik dan) helemaal geen voet aan de grond in Amerika en Europa en om daarin te investeren hebben ze ook geen geld.

    Ik denk (hoop) echt dat dat bij Sony bijzaak is, net zoals dat in deze gen ook bijzaak is (bij Sony meer dan MS).
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat MS zich een beetje blind heeft gestaard aan dat Netflix (en andere entertainment gedeelte) op de 360, want we zouden met z'n alle zoveel andere dingen naast gaming doen op dat ding?!. Dit zal misschien in de VS wel groot zijn en veel gebruikt worden maar ik betwijfel of dat in de rest van de wereld ook zo is. Ik gebruikt(e) mijn 360 nooit voor andere dingen dan gamen die apps zogen ook aan alle kanten en voor alle andere dingen heb ik al een mediaplayer. De enige keer dat ik wat anders deed was op mijn VS account naar trailers kijken van films... nooit een film gehuurd of naast XBL een van hun andere betaalde diensten gebruikt en ben ik ook niet van plan. Daarnaast zie ik mijn vrienden ook geen andere dingen doen naast gamen en soms Youtube kijken (wat ik ook niet kan begrijpen).
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het nivo van Gamekings is gedaalt (nivo was nooit bijster hoog, maar ze hadden leuke humor) maar in de laaste De Kwestie maakt Boris wel een goed punt;
    die mainstream markt wordt overschat.

    De Wii was gewoon op het juiste moment op de juiste plek. Een uitzondering.


    MS denkt daar een slaatje uit te kunnen slaan, maar de meeste van die mainstream zijn allang overgestapt op tablets, smartphones etc.

    Die kopen toch geen Xbone van 400/500 dollar alleen vanwege Kinect als ze andere dingen hebben die hetzelfde kunnen?
    (want dat is het enige unieke eraan)
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt. En dat zie je aan de verkopen van de Wii U. Nintendo dacht dat al die casual wii mensen over zouden stappen op de Wii U.. Mooi niet.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Je vergeet de TV functie, ik denk dat veel Amerikanen daarvoor vallen, dat heeft niks met de gaming markt te maken.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Met die camera constant op hun snuffert? Denk het niet.
    Amerikanen zijn zeer gehecht aan hun privacy.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ach die Amerikanen hebben niks te vrezen volgens het laatste nieuws. :+ Die kunnen met een gerust hart hun vette cheesburgers op de bank opvreten waarbij ze hard "Xbox tv" "Xbox CNN" kunnen roepen omdat ze te lui zijn om van de bank af te komen. Nee de rest van de wereld zijn allemaal terroristen althans volgens Merica. 8)

    [​IMG]
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Serieus, moet je nou echt je vriendin met ons delen! :+

    Anyway, op een of andere manier vind ik dat echt bloedirritant zo'n cam op je gericht. Bij een laptop had ik het zelfs al een keertje afgeplakt! 8)
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb daar ook een schuifje voor :p
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In Amerika worden zowel de ps3 als de 360 meer voor non zaken zoals Netflix etc gebruikt dan voor gamen. Dus qua Amerika is MS niet zo dom bezig.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt dat zeg ik ook in die post, ze kijken gewoon volgens mij niet verder dan hun eigen land. Lijkt mij niet echt slim maar goed ze zullen zich wel ingedekt hebben...
     
  14. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, internet deed het hier vanochtend een tijd niet. Bijna nooit problemen mee gehad de laatste jaren. Maar als het aan microsoft ligt, had ik dus niet kunnen gamen op mijn xbox one. Zelfs geen single player. :thumbs:

    Hopen dat ik vanvond wel de E3 online kan volgen. Laten ze dan flink wat games zien en zeggen ze dat al die drm een grote grap was en misschien dat ze dan mijn interesse weer terug hebben.
     
  15. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, landelijke storing KPN :+
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    WIFI hotspot aanmaken met je telefoon voor 10 seconden. :)
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ondanks dat er altijd wel een oplossing is voor echte nerds zou het niet moeten hoeven toch :+
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Nee, als je wilt gamen is de enige moeite doen om de aanknop in te drukken (of tegen Kinect praten als dat je ding is :+)
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina