Mehh...Ik wil MP beelden. Een FPS koop ik niet voor de SP. Alleen de SP van Crysis 1 vond ik destijds erg vet.
Call of Duty: Ghosts Jungle Tech Environment Video Activision has sent us a video of Call of Duty: Ghosts’ Jungle environment, giving us an inside look at how the jungle environment is created with their newest engine. The video is running real time in the jungle environment. They have a new feature called “displacement mapping,” allowing for high-res geometry. The next new feature is called “Sub D,” which allows for perfectly smooth curves – the video shows the difference between Sub D on and off. The new engine has brought major upgrades to allow fine details – including scraps, scars – to be shown and to see much better lighting. For guns, the scopes are “now perfectly round.” More new features include: “HDR,” “volumetric lighting,” and “real time ADSR.” [yt]W8LSeoaamGk[/yt] http://youtu.be/W8LSeoaamGk
Rare shit man. Ik ga echt lachen als het een killstreak wordt in MP. Ook sowieso de aandacht die eraan wordt gegeven door IW maakt het echt lachwekkend.
De focus ligt er veel te veel op merk ik. Moet ze idd niet doen dan word je gewoon belachelijk gemaakt.
Die tech video is wel interessant. Dan zie je wel dat het veel meer is dan alleen een high-res versie van een BO2 ofzo. Want dat dacht ik bij bepaalde stukken gisteren, gewoon zoals BO op een high-end PC eruitziet. Maar ja..over tig jaar zitten we nog steeds met deze engine, het blijft erg jammer.
Ik denk wel dat ze snel met een nieuw engine gaan komen. Het is dat veel mensen dit jaar niet voor next gen gaan en dat ze dan volgend jaar hun slag gaan slaan. Meeste gamers hebben dan wel geupgrade naar next gen. Er zal ook niet veel verschil zitten tussen de multi platform games die dit jaar gaan uitkomen op next gen en current gen. Denk bijv aan AC4, Watch Dogs en BF4
Waarom zouden ze dan nog investeren in deze engine? Ik denk dat deze engine nog wel even blijft hoor.
Weet niet hoe het precies gaat, maar indrukwekkend is de engine helemaal niet. Ze doen meer aan de marketing ervan dan aan de engine zelf
Ik vind het er anders wel goed uitzien. Grafisch toch een hele stap vooruit tegenover de xbox 360 versie van Black Ops II. De Xbox 360 was destijds ook niet superveel vernieuwend toen hij opkwam kwa graphicks. Dat begon ook pas echt te lopen toen Gears of War uitkwam een jaar later. Maar vind het al een hele verbetering en de xbox one staat dit jaar nog bij mij in de kast met Ghost erin.
Ik had het er nog over met wat vrienden en die vonden het jammer dat COD er nog zo gaar uitzag m.b.t. de current-engine. Ze wilden dat ze eens een nieuwe engine gingen gebruiken omdat ze er toch zoveel aan verdienen. Toen dacht ik van, mensen klagen wel maar kopen wel doodleuk weer die game, missie geslaagd dan volgens mij want koop dan een andere shooter a la BF4 oid.