1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Whaha, gaat die game zo episch worden?

    Speel momenteel deeltje 1 op m'n tablet :cool: super tof!
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Tja ik heb het ook niet verzonnen! :+ Er staat wel Plants and Zombies boven dusja. Ze hebben dus hun games + een andere gemixt. :p
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hell no dat ze ME2 een Kinect only game gaan maken. Ten eerste verneuken ze de game gelijk 100% en hoe de hel moet dit werken? Je moet al gigantisch veel rennen, springen en klimmen in de eerste game, no way dat dat kan met Kinect. If anything...dan is het zoals Ryse. Controller gameplay met enhancement from Kinect.

    Idd. Make it happen Bethesda. Kondig Fallout 4 aan en wat mij betreft is deze E3 al helemaal de shit.

    Silence! Het is Fallout 4! Nah maar het kan ook The Evil Within zijn. Misschien is een Fallout 4 aankondiging wel echt te vroeg nog. Hopelijk niet.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Fallout 4 exclusive. Damn dat zou wat zijn zeg. Ach, MS heeft 1 miljard in games geinvesteerd. Misschien hebben ze gewoon dit soort games ingekocht! :+
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Eén van de weinige redenen waarom ik voor de One zou gaan :p (Doe maar multiplatform please!)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah dat is een gerucht waar een of andere site mee komt. Denk zelf als F4 wordt aangekondigd dat het gewoon via een online teaser gaat ofzo tijdens E3. Hoe werd F3 voor het eerst aangekondigd? Volgens mij door midden van een simpele screenshot toch?

    Anyway..waren ze al in deze kwaliteit gepost?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tuurlijk 1 miljard aan nieuwe games... zonder bron geloof ik daar geen snars van!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ermm ja maar nee

    Skyrim heeft bijv meer dan een half miljard omzet binnen gehaald.

    Dat soort games kun je dus met je miljard 1tje van kopen en dan blijft er wat wisselgeld over voor de overige 14 exclusives :+

    http://www.joystiq.com/2013/05/29/microsoft-investing-1-billion-into-games-on-xbox-one/

    Phil Spencer heeft t een paar weken geleden zelf gezegd

    het lijkt bizar veel geld maar 1 miljard investering valt best mee als je nagaat wat tegenwoordig het budget is voor een AAA game
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  9. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat al die conferenties zo diep in de nacht zijn. Ik kijk die van MS en die van EA, maar ik voel er niks voor om tot 5 uur wakker te blijven. Ik sta morgen lekker vroeg op en kijk ergens de highlights.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Same here.
    Ben erg benieuwd naar uiterlijk van de ps4
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit zou ik heel gaaf vinden:

    The Witcher 3: Wild Hunt Xbox One reveal expected


    Polish news sources report The Witcher 3: Wild Hunt will be shown during Microsoft’s E3 press conference, confirming its release on the new console.




    Heretofore, the RPG had been announced as a “next-generation” title for PC and “high-end consoles”, with an announcement following the PlayStation 4 to confirm that yes, Sony’s new box is one of those consoles.

    Now, wprost reports Microsoft will formally unveil The Witcher 3 as an Xbox One title during its E3 event, according to Polygon and auto-translate.

    Edge has a big cover feature on the CD Projekt Red title in its July issue, which appears to have leaked online.

    We’re expecting The Witcher 3 in 2014; there are no plans to bring it to current-gen consoles at present, as the developer fears this will compromise its vision. Despite its long lead time, we already know quite a lot about it.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Thanks voor de bron! Nee in dat opzicht is het zelfs weinig maar ja als ik dat bericht ook even zo doorlees zie ik al dat ze ook in cloud-gaming hebben geïnvesteerd daar dus daar zullen wel een paar goedkope cloud-games uitkomen die dan exclusives worden genoemd maar wat ik denk geen echte AAA games zijn. Nou ja we zien dat vanavond wel! :)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar het was al lang duidelijk dat die voor de 360 zou uitkomen, alleen voor jou nog niet :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dubbelpost..fuck.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    360? X1 bedoel je toch? :)

    Niets is zeker totdat hij echt wordt aangekondigd, want het antwoord van de dev blijft raar. Tenzij dit verhaal echt waar is, en dan was zo'n reactie begrijpelijk. Echter...is de ontwikkelaar zeer tegen DRM en dan zouden ze ineens op het podium staan bij MS? Hmmm....doubtful.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja, X1 :+

    Gast, relax.. Hij komt gewoon ervoor uit, MS wil het waarschijnlijk gewoon zelf aankondigen.
     
  17. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel erg tof als deze (kleine) developer zo in het zonnetje wordt gezet. Witcher 2 is gewoon een van mijn favo games aller tijden en zal dus deel 3 zeker wel willen spelen.
    Denk alleen dat ik ergens in het komende jaar nog een nieuwe PC ga kopen, dus dan is de game daar uiteraard nog wat mooier. Maar toch ook voor de consoles mooie indicatie hoe de games eruit zouden kunnen zien \o/
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou ja echt weinig is het ook niet. Als je kijkt naar de ontwikkel kosten van Skyrim (volgens wiki 89.000.000) dan kun je dus met 1 miljard heel erg veel moois maken

    De vraag is een beetje wat er onder die 1 miljard valt. Valt daar ook bijvoorbeeld de zak geld die ze betalen voor COD DLC timed exclusiviteit en dat soort fratsen?

    valt daar ook een deel marketing kosten onder? Want als je die meerekent voor Skyrim is het budget ineens een heel stuk hoger..

    Of is het puur ontwikkelbudget? Want dan is het ze blijkbaar nog wel enigzins menens wat games betreft

    En ja natuurlijk gaan van die 15 exclusives er een paar naar XBLA en een paar naar Kinect en zullen het niet allemaal AAA toppers zijn

    Denk dat we blij moeten zijn als 8 ervan echte 'hardcore' games worden

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wtf @ doek. 8)
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Serieus?!?
     

Deel Deze Pagina