Wie weet en dan alleen een console + controller graag! Van mij part noemen ze het de low-budget versie zonder Kinect en toeters en bellen...
Die hebben ook nog wat voorbeschouwing, nabeschouwing en tussendoor nog het een en ander. Denk dat ik die ook maar op zet.
Mijn Engels is heel goed maar toch kijk ik dit graag gewoon in het Nederlands, zeker als ik niet helemaal geconcentreerd zit te kijken.
Het is geen X1, maar ach...het is wel een E3 thread. Nieuwe Naughty Dog titel, al is er nog niets te zien http://www.naughtydog.com/savagestarlight/
Hebben ze nog meer bonus spul dan? Ik vermoed dat GT hierdoor wel eens plat zou kunnen gaan. @ Neogaf bijna 14.000 man online
Ik gooi gewoon de Live Event Player aan, ging super met de Xbox Reveal toen ook. Als dat kut gaat pak ik wel de gamespot of gametrailers streams.
De xbox one wireless controller charger werkt nu ook gewoon als wired controller (dus je kan de corntroller ook voor je pc gebruiken) Zo direct naar het strand en daar de e3 volgen .. vanavond om 3.00 maar op staan voor Sony