Idd. Gewoon GT pakken. Die hebben ook een App btw. En die hebben al jaren imo de beste en meeste content tijdens de E3.
Dit is super chill nieuws, voor als ik PC gamer ga. Want de controller van de Xbox vind ik altijd super goed
Dat is goed nieuws! Ik ben echt nog in twijfel. Ubi klaar om 01.00, om dan twee uur later weer op te staan en daarna weer om 07.00 om te ontbijten hier....
Ze hadden bij de Xbox One reveal ruim een half miljoen kliks bij hun twitch account, niet zo gek dus dat ze het nu nog grootser aan pakken.
De pre-show even op de lapsnob kijken op Gametrailers.com en MS Media Briefing op de 360. Gaat dat kut..hoppa gelijk over naar andere streams. Ubi kan zo fucking bruut worden he. Beyond Good and Evil 2 en Rainbow Six Patriots. Make it happen Ubi!!!!!
Ben trouwens benieuwd of er ook nog een toffe rally game aangekondigd gaat worden. Iets van Dirt alleen dan het liefste zonder die Amerikaanse gedeeltes. Want Forza of die Drive Club zijn geen rally racers hoop dat er in dat genre ook nog wat gaat komen.
Hmm klein beetje misgepland in de agenda....Moet straks tennissen. Nou ja, daarna maar bekijken via de xbox dan. Morgen die van Sony in de herhaling.
Ik geef hem geen ongelijk, wat een rotzooi is die site zeg.. alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben gegaan.