[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Volgens laatste episode alweer. Voor sommigen vanavond, maar zie hem zelf morgen pas. Ik hou mijn hart vast. :'-(

2. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat het maar 10 afleveringen waren. Ik was er net weer aan gewend om GoT te kijken en ik zat er net weer helemaal in.. :mad:

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Goeie genade, hoe gaat aflevering 10 hieroverheen? Echt gruwelijk was dit.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zo gaan ze het proberen. ;)

5. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Episode 10 spoiler:
    Erg interessante aflevering. Veel 'verhalen' die afgesloten worden en mensen die weer samen komen. Seizoen 4 zal dus een hoop nieuwe verhalen krijgen. Wel jammer dat er geen grote cliffhanger in zat zoals voorgaande seizoenen.

Hebben ze toch nog het beeld laten zien dat Grey Wind's kop vastgenaaid zat op Robb's lichaam, ik was al benieuwd hoe ze dat zouden laten zien

Arya's actie deze aflevering was trouwens wel heel bruut, daar wil ik wel meer van zien in het komende seizoen! :D

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn bevindingen op de seizoensfinale:

+ De beginscene waar 'the king of the north' met een wolfenkop werd geshowed :eek:
    + Joffrey's kop toen het nieuws binnenkwam van Robb
    + Héérlijk hoe Tyrion én Tywin, Joffrey op zijn plek zetten _O_
    + Hodor met zijn echo :lol:
    + Arya's first kill :cool:

- Hoe toevallig komt Sam opeens bij Bran uit?
    - Sam die opeens heel veel dragonglass heeft :confused:

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad erg tof het gesprek tussen Tyrion, Tywin en Jofrey. Heb ook het gevoel dat Tywin het intellect van Tyrion erkent en hem daarom ook zijn mening vraagt, dit itt tot veel anderen. Al moet ik zeggen dat de de Red Wedding echt naar vond, ben ik wel van mening dat de Lannisters , de combinatie van Tywin en Tyrion, gewoon in politiek opzicht overduidelijk de slimste zijn van alle families, en met recht de troon in bezit hebben op dit moment. Jammer dat we zo weinig meer zien van die familie van die oude vrouw en toekomstige vrouw van Jofrey, die familie is ook puur berekenend als de Lannisters.

Rob was een goed generaal zonder politiek inzicht, enkel zijn moeder had dat, het zal wel 2-3 seizoenen duren voordat de Starks weer een rol van betekenis krijgen in de vorm van een getrainde Arya, en Stannis, die mist ook inzicht als Carice er niet bij is wat zorgde voor het verlies van zijn leger in die baai. Dany zou wel meekunnen maar mist een groot leger+vloot, en is afhankelijk van haar draken die eerst moeten opgroeien wat nog een paar seizoenen zal duren lijkt mij, en de Greyjoy's zien zichzelf niet echt als heersers van de zeven koninkrijken(al zou dat meisje het zeker wel kunnen), om over de Frey's maar te zwijgen die denk ik nooit meer vertrouwd worden door welke familie ook.

Btw, Hodor is zich wel echt legendarisch aan het maken. Hodor is dé grote underdog om op het eind op de troon te zitten \o/

Jammer dat het seizoen weer af is, nu weer een jaar wachten :)

Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Wel echt een ontzettend saai einde..

Daenerys wordt echt neergezet als de Jesus of essos.. begint een beetje vermoeiend te worden.

Ik had liever dat de aflevering eindigde met Arya die Valar Morghulis zei, of een echte cliffhanger. Het leek nu wel het einde van een standaard happy-ending van een fantasy-film

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja echte seizoen einde heeft GoT helaas nooit. Gebeurde niet veel idd.
    Vorig jaar was het nog een beetje tof met die walkers en die hele groep. Maar ja daar hebben we helemaal niks van gezien dit seizoen. Episode 9 einde was wel awesome. Maar vond het het minste seizoen tot nu toe. Zoveel dingen kunnen tof zijn maar met het tempo van de serie gaat het allemaal zo lang duren tot we daar zijn.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Damn, zit nu op stage, daarna werken... Vanavond pas om 9 uur kijken.

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Einde suckt dus?
    Jammerr

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :+

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.941
    :emo: naar jou terug.
    Gezellig zo!

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Nee, jij bent het toonbeeld van gezelligheid de laatste tijd :+

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.941
    Ik zeg niks behalve dat ik uit de enkele reacties kan opmaken dat de laatste ep suckend is. Om dan weer meteen met emo smiletjes te lopen gooien, is wel weer een beetje triest imo. Wow that escalated quickly gehalte is weer erg aanwezig.
    Ik ga het zo zien! (Wat betreft de ep)

17. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    Je overdrijft. niemand heeft gezegd dat de laatste ep "suckend"is..

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.941
    Klopt. Maar ik wel. :+

19. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    Toch overdrijf je. :+

Ik zou juist zeggen dat dit een van de betere afleveringen van dit seizoen was; veel karakterprogressie en de acteurs laten zich weer van de beste kant zien. goede balans tussen actie en dialogen. Het enige teleurstellende is de laatste scene en de (ontbrekende) cliffhanger.

Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hoeft niet persé een teleurstelling te zijn. Ik wacht dan het begin van seizoen 4 af en dan kan je altijd nog bekijken of dat zo is.

Bekijk het maar zo: Je kan nu in seizoen 4 tenminste compleet verrast worden. ;)

Deel Deze Pagina