Xbox one en het vs topic zijn tijdelijk dicht, anders hebben we zo echt 3 topics door elkaar als alles los gaat.
Snap ik wel, anders krijg je dat de helft daar discussieert over de persconferenties en de andere helft hier .
Net sinds tijden weer eens een brievenmaandag gekeken... Witcher 3 exclusive naar de PS volgens hun... Vraag over Deep Down. Huh welke game? En nog veel meer misinformatie het is gewoon bizar. Die gasten zitten in dat wereldje en het is zelfs hun werk. Maar denk dat in dit topic zeker 15 mensen meer weten dan die gasten.
Gamekings zijn echt apart. Een tijdje terug stond ineens een GTA game voor de Vita op een Amazon site, maar werd al gauw weggehaald weer en Rockstar had het toen ook ontkend dacht ik. Maar GK liep het vrolijk als feit te verkondigen
We moeten natuurlijk wel blijven spammen om het record te halen natuurlijk Heb er zin aan, hopelijk ben ik op tijd!
That's the spirit! En we zijn bezig in de goede richting! Want in 2011 waren we op pagina 58 al bezig met een press conferentie!
Hopelijk zien we ook wat MGS 5. Want er is een trailer gemaakt laatst. Denk dat wet het bij MS zien. Kojima kwam toen ook in die vid tevoorschijn tijdens de One reveal.