En ik begon zo goed. Weer een aankoop. Call of Juárez: Gunslinger. Western shooter. -1 dus. Komt totaal op +1. Spoiler Uitgespeeld: The Walking Dead, Far Cry 3: Blood Dragon, Tomb Raider. Gekocht: State of Decay, Call of Juárez: Gunslinger. http://backloggery.com/makkabeer
Ik heb net een code voor gratis PS+ ontvangen. Dat gaat ook niet goed zijn voor deze competitie. Ik had hier nooit aan moeten beginnen. Ik kan nog zoveel games uitspelen, er blijven er op wat voor manier dan ook altijd wel bij komen. Dit is onmogelijk te winnen voor mij.
Net Resident Evil Survivor uitgespeeld op de PSone. Heb er ongeveer 2 en een half uur over gedaan, inclusief doodgaan. Wel leuk voor een Resident Evil-fan, maar niet meer dan een diversion. Het spel ziet er grafisch ook heel korrelig uit. Heb ook Resident Evil 2 met Claire doorgespeeld. Deze had ik ooit al met Leon uitgespeeld, dus ik weet niet of hij dan telt. Blijft natuurlijk een geweldig spel, ook al is hij maar een slordige vier uur lang.
en weer bijgewerkt tot en met post 224! Sen en Dulle zijn keihard games aan het uitspelen. Grote verliezer ben ik zelf geloof ik edit: wacht eens, ik zie dat ik meer dan het gemiddelde heb betaald en daardoor dus 11 (!!) spellen heb gekregen. Kut
Bioshock Infinite geleend van Arti, dus dat wordt -1 voor mij. Ik neem aan dat lenen ook telt als 'kopen'?
die telt (bedenk ik net) als niks, het spel wordt immers nooit onderdeel van jouw backlog? Dunno wat de anderen er van vinden. Ik weet ook even niet wat ik het beste kan doen met mijn Humble Bundle. Gekocht voor Dear Ester en Thomas Was Alone. Hotline Miami had ik al en de rest ga ik toch nooit spelen. Wat vinden jullie?
Game kopen of lenen is imo hetzelfde. Bij een Humble Bundle gewoon voor jezelf bedenken voor welke games je het koopt. Dat is wat ik iig heb gedaan. Die waar je nooit interesse hebt gehad tellen niet mee als -1 (je kunt er dan ook geen +1 mee halen natuurlijk)
Mee eens, in principe is het een nieuwe game die je toevoegt aan je backlog. Of je die nou koopt, ruilt of leent.
Ik heb twee uitgespeeld, nul gekocht, moet ik dan niet op + 2 staan ?? Niet dat het uitmaakt want van de week komt daar TLoU bij
Ik tel dat voor mij niet als -1. Ik had Fable III al op de PC, dus dit geldt niet als nieuwe aankoop.
Maar tellen ze wel als +1 als je het uitspeelt? En PS+ games tellen dus ook niet als -1? (wacht, dat was volgens mij al ergens gezegd, maar ik weet het niet meer)
Ik zou gewoon alles tellen joh. Of het nou een gratis game is of niet, hij staat nu in mijn backlog en ik wil hem wel gaan spelen. Mensen laten er echt geen games voor liggen hoor, lekker makkelijk houden toch, game erbij is +1 game klaar is -1. (uitzondering voor wat Dulle net dan had, als je de game al hebt) Maar goed, jij hebt het opgezet, dus uiteraard mag jij het bepalen
Mwha, ik blijf erbij dat geleende, geruilde of gratis games onder -1 vallen. Maar als dit niet zo is dan zou ik het niet erg vinden hoor.
Als iemand een gratis game niet mee zou pakken alleen omdat ie dan een -1 krijgt in deze competitie is ie niet goed bij zijn hoofd. Zou ie direct -5 moeten krijgen voor het niet downloaden van een gratis game.
Ik denk dat ik toch wel mee wil doen. Ik las dat jullie tellen vanaf 10 mei. Sinds die tijd heb ik 5 games gekocht en 0 uitgespeeld. Bij deze 5 games zit nog een reservering die ik nog binnen moet krijgen. Arcania - The Complete Tale. De rest is allemaal van voor 10 mei. Dus als ik mee kan doen, dan mag je dit toevoegen. Op dit moment ben ik met geen game echt bezig. Ik zal eens kijken wat ik kan doen om die -5 het snelst weg te werken.