1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac [Deel 12]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 16 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Voordat je aan addons begint zou ik eerst alle standaard settings van de skin even gaan bekijken. Aeon Nox is namelijk extreem customizable

    als je dan alle menus zo hebt als je wilt qua viewtypes en dergelijke en je library hebt zoals je hem wilt en alle overbodige dingen verborgen hebt etc etc dan komen de add-ons pas aan de beurt :+

    maar de subtitles add-on is sowieso een no-brainer
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bedankt, dat eerst dan maar op orde brengen :)
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem gemaakt! \o/ Super ghetto wel, maar het werkt. Een klein luchtig balletje van aluminium folie onderin de batterij tube en het werkte weer.
     
  4. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb laatste de Humble Bundle aangeschaft met o.a. Costume Quest erin. Echter als ik deze opstart lijkt 'ie goed te werken maar vervolgens crasht de game zodra hij de main quest oid begint. Anyone know why?

    En oh, hier zat ook Psychonauts bij. Echter als ik de .tar probeer uit te pakken geeft deze aan: fout 1 - bewerking niet toegestaan.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanavond een film gekeken met XBMC op de Mini. Werkt prima, heb alleen twee keer last gehad van freezes. De eerste voor het starten van de film, de tweede bij het stoppen van de film. De eerste vastloper ging na 30 seconden foetsie maar bij de tweede heb ik m'n Mini maar compleet herstart.

    Delphiki, jij enig idee? Jij draait XBMC neem ik aan op Linux/Windows? Zit er performance verschil tussen deze versies en de OSX versie? :)
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Osx Sea Lion
     
  7. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Iets te snel vriend :+

    Mavericks
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    :lol:
    [​IMG]
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat zie ik mezelf toch echt niet kopen. Huge (ogend) ding. Best onpraktisch en maar 3 ethernetpoorten, waardoor ik er alsnog een switch/hub aan zou moeten hangen.
    Houd het wel bij een goedkope sitecom die ook prima functioneert. :+
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom een USB 2.0 aansluiting en geen 3.0 :confused:
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Denk dat ze die poort gewoon wit hebben gemaakt zodat het beter past.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens de specs gaat het om usb 2.
    De usb 3.0 poorten in mijn MBP hebben ook geen kleur.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Met de E3 is WWDC me volledig ontgaan. :eek:
    iOS7, Mac Pro, OS X Mavericks etc.
    Mac Pro ziet er wel ziek uit zo snel bekeken. Zal vast ook een hoog prijskaartje aan gaan hangen. Qua techniek en design lijken ze daar wel echt goede dingen mee gedaan te hebben.
    iOS7 weet ik nog niet, zitten leuke dingen bij (eindelijk fatsoenlijk ogende weer-app), maar ze zijn ineens wel heer erg overgestapt op de flat-design hype. Icons kan ik ook nog niet allemaal waarderen.
    OS X Maverick vind ik voor zo snel ik het kon zien niet boeiend. Enkele updates van apps, maar voor mij weinig bijzonders. Tabs in finder is leuk, maar als je nog steeds niet kan knippen en plakken, of mappen bovenaan kan zetten, blijf ik lekker bij alternatieve app ervoor. Zie ook te weinig om het echt een OS update te kunnen noemen, iig niet waarvoor ik zou betalen.
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    iOS 7: Slide to unlock ziet er nice uit, maar die iconen gruwelijk lelijk. Vind de huidige veel mooier. Het weer overzicht ziet er dan wel weer beter uit. Maar het zijn van die updates die weinig toevoegen. Meer zo van kijk we blijven bezig ook al voegt het weinig toe.

    Net als Maverick. Leuk maar geen geld waard.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vind de iconen ook gruwelijk lelijk inderdaad. Maar het zal er ook heel anders uitzien met een fatsoenlijke achtergrond, dus we zullen zien.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb nog geen positieve reacties over de iconen gehoord / gelezen. :)
    iOS 7 lijkt me gewoon weer een gratis update te gaan worden of niet? Dat vind ik wel nice. Maverick vind ik helemaal niet boeiend en dat is dan wel een betaalde update (ga ik van uit, 23 euro ofzo).
    En uitgebreidere quick control center. Hoop dat je dan bijv snel even wifi aan/uit kan zetten.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Verwacht wel dat iOS7 weer gratis zal worden.

    Multi Display's bij OSX Maverick is iets wat ik zeer vaak zal gebruiken.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Retina display's gaan er waarschijnlijk ook voor de iMac en de losse displays komen. Was te verwachten enigszins. Vind m'n MBP high-res nu nog steeds prima, maar heb dan ook nog geen Retina MBP in actie gezien.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoe zet ik in godsnaam gewoon een filmpje van mijn iPhone 5 over naar mijn Macbook Pro?
    Doe het nu via DropBox, maar dat gaat echt teringjezus langzaam.
     

Deel Deze Pagina