Show aan zich zelf wel erg goed. Ze hielden zich aan hun woord met geen TV meuk, weinig Kinect en veel exclusives. Had ik niet verwacht van MS. Jammer dat op Ryse en Forza 5 na het allemaal niet echt games voor mij waren. Denk ook niet dat Sny vanavond echt met titels komt die ik moet hebben dus dan ben je al snel weer bij de third party multiplats. Dan wordt het dus weer een keuze tussen de One en de PS4 zelf en dan blijf ik toch gewoon sterk naar de PS4 neigen
Waarom dan de 420 pond? Just curious, ik hoop wel dat ze nog terug op de prijs komen, in ieder geval voor de eurozone.
Ook die Titanfall zeg, en dat is een Source Engine game? Ook HEEL erg blij dat BF4 gewoon 60fps is en die nieuwe Halo 5 ook 60fps!!!!
Dus dat kan ook nog eens een verrassing worden. Dat je 500 betaald voor de xbox en ook nog eens 150 voor Xbox Live.
Omdat dat overeen komt met 500euro? Europa is 1.. Ik hoop dat ze de kinect uit de bundel halen, en 399 maken.. dan kan ik voor KI er over gaan nadenken Oh en Dark Souls 2 vond ik wel tof ook
Wow, erg nice dat Microsoft zich aan z'n afspraak heeft gehouden en alleen maar met games is gekomen. Ik ga evengoed voor de PS4, maar wat een persconferentie! Hopelijk komt Sony morgen ook met wat leuke dingen.
Laat ik positief beginnen, Msoft hield woord en liet enkel games zien! Maar ben echt niet weg geblazen. Vond de overall kwaliteit van de beelden wat tegenvallen. Zag toch veel framerate en pop in gevallen, Dead Rising en Ryse bijvoorbeeld. Vond dat veel van de beelden misschien ook nog wel op de 360 zouden kunnen. Voelt voor mij niet volledig next gen aan, ben niet weggeblazen. Enkel Forza vond ik tof, de rest deed me echt niks.
Titanfall was wel impressive, hopelijk heeft die ook een sp campaign. EN TW3 natuurlijk, maar die zou ook nog wel eens nog vetter op de PS4 kunnen zijn. Kloten dat het vast pas na de launch bekent wordt welke console nu de beste graphics etc biedt... Sony Conference is vanacht, right ?
Bizar. MS laat wat leuke plaatjes zien en mensen lijken meteen die hele drm bs te vergeten. Het gaat ze gewoon nog lukken ook.. echt bizar