Gasten tijdens de stream vertelde al dat je ziet dat ze nu pas haar tatoo's krijgt. Care qua verhaal, geef me gewoon de game. Eindelijk.
Ook al zoiets vandaag; crappy releasedates. Dragon Age een jaar uitgesteld, ME2 'when it's ready' Halo pas in 2014. Fuuuu! Net alle games die ik wil.
Tja balen over die releasedatum inderdaad. Wachten tot ergens in 2014 op deze titel is niet bepaald leuk. Maargoed er komt meer dan genoeg in Q4 2013 uit, en zo weten we in ieder geval dat ze genoeg tijd hebben om dit tot een topgame te maken.
Dit is ook wel mijn gevoel Geen wubwub muziek (dat deuntje klinkt veelbelovend), niet opeens een gritty reboot en niet opeens een grote focus op schieten.
Nee? Moet ik dat dan? En doe dat eens snel! Nee, wacht, met jou smaak zul je er toch niks aan vinden.
Maar, maar... Je hebt nog nooit Last of Us gespeeld? (nee, ik natuurlijk ME2 ook niet, maar wel ME1. Of is LoU stiekem een sequel, net zoals Halo; zonder nummer? )
Hehe.... Nee, maar ik heb wel Uncharted gespeeld, telt dat ook mee ? Met Halo zonder nummer zijn ze net zo creatief geweest als Xbox One!
Ik heb ook Minesweeper gespeeld, verdomd lastig op expert, maar sorry, laat ik dit topic niet vervuilen..