Sowieso! En daarna lekker slapen. Afgezien van BF4 van EA vielen ze tegen, Ubi ook gigantisch afgezien van de laatste game, maar MS was de bom en ik verwacht ook een prima show van Sony. Morgen Nintendo....hopelijk ook vet en dan nog natuurlijk genoeg third party games in het algemeen...footage etc....nog lang niet over.
Ben net terug en WATDEFAK DIVISION De rest kan wel inpakken wat beter dat dit word het niet (tenzij ze ME2 nog aan gaan kondigen )
Peter Moore net bij GT. BF4 was dus op een devkit met X1 specs, wat je hier zag, zo zal de game op je console er straks ook uit zien zei hij. Als dat echt zo is straks, dan kunnen we echt alleen maar fucking happy zijn. En dat op 60fps
Vond EA persoonlijk tegenvallen... Ze zijn altijd een half uur bezig met sport games. En nog steeds hebben ze geen gameplay van Fifa laten zien. Ben wel tevreden met wat MS en Ubisoft hebben laten zien. Ben benieuwd of Sony gaat knallen.
Ja inderdaad. Maar hoe zit dat met devkits en final consoles meestal...het eindresultaat is pretty much the same? Wat trouwens best link van het aankondigen van de prijs van je console is, is dat de concurrent dan nog last minute veranderingen kan maken. Ik zie het wel gebeuren dat Sony misschien ook 500 in gedachten had en nu op 450 gaat zitten.
Denk doe ff GT aan, is er weer kansloos kinect gehuppel Lam, slapen, morgen bij de koffie check ik de rest wel
Denk dat het nog heel erg vet gaat worden, als je idd er totaal andere games mee kan maken. Wat ze lieten zien was alleen niet zo boeiend
Yeah pizza binnen, laptop op de tv aangesloten en nog genoeg bier in huis. Hopelijk zorgt Sony voor nog een aantal hoogstaande games, hoop op een aantal mooie RPG's.