Dit ziet er tot nog toe niet goed uit voor Xbox One Grafisch enorm indrukwekkend en presentatie is top notch, games, games en nog eens games. Ben benieuwd naar de rest van de conference want ze zijn zeer op de goede weg. Dat ik niet eens tijd heb om te pissen zegt genoeg
Ik ook. Oogt allemaal net wat scherper. Maar ben altijd voorzichtig met zulke conclusies omdat het streams zijn
Sorry maar tot nu toe valt het maar tegen. Ja Killzone en inFamous zijn absoluut must buys,maar de footage was veel te kort. Laat verdikke meer zien. En waarom nog geen duidelijkheid over DRM? Iets zegt me als Sony shit ECHT anders ging doen...hadden ze dat met alle trots gebracht toen ze de console lieten zien.
Ik vind het tot nu toe prima, heb alleen nog niks voor mij zien langskomen wat ik echt wil. Plus die trailers leuk en aardig maar zegt te weinig nog.
Duidelijk dat hier wel echt Sony fanboys rondlopen volgens mij. Ik zie nog niets ECHT nieuws, een echte verrassing game? Veel was al bekend..maar iedereen lijkt hier helemaal gek te worden....om weinig. En ja...ik geef wel toe dat een inFamous en KZ er scherper uitzien dan een Ryse bijv.