What! 399... Hahahah. Geen drm. Geen restricties. Used games. Lending games. Geen online checks. Lower price. Better hardware. Gamer prioriteit. Gekkenhuis
Met de nadruk op minpuntjes though. WTF was dit voor E3 persconferentie Dit gaat serieus de geschiedenisboeken in als de beste conferentie ever
Jongen doe eens rustig. Ik hoef te bekennen, want ik heb al die tijd al gezegd dat het een rot ontwikkeling is. Maar voor mij maakt het me geen bal uit. Om de 24 uur online? Big deal...ben altijd al online als ik ga gamen....used games boeien mij niet. That said...ik snap WEL als mensen die echt om used games geven dat ze dan eerder voor PS4 kiezen..ja dat zeker wel. Volgende keer graag even wat normaler en volwassener reageren.
Alleen jammer dat Killer Instinct niet op ps4 komt. En titan nog iets. De Xbox gaat hier dus NIET komen. PS ftw
Ik snap het wel, ps4 heeft geen exclusives nodig, ze bieden namelijk dezelfde games voor een goedkopere prijs en geen copyright gezeik, dat is precies hun sterke punt
Vind beide consoles het prima doen, microsoft is gewoon een andere richting op gegaan. Kan mezelf zien in een situatie waarin ik een xbox zou prefereren en één waar ik de ps zou willen.
Hé het is laat en ik had een feestje Maar sorry als ik je beledigd heb, maar vind wel dat je realistisch moet zijn. Dit is simpelweg op vele (bijna alle) vallen een enorme klap voor Microsoft...