[XOne] Dead Rising 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 jun 2013.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Braaaaaaains. Ben benieuwd hoeveel zombies ze op het scherm kunnen toveren! :)

3. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Enorm genoten van deel 1. Zelfs de 53.000+ zombies gekilled met een buddy voor een achievement en awesome wapen :+ Deel twee ligt nog in de seal though :eek: Ziet er niettemin erg tof uit. Hopelijk maken ze het niet te serieus though. Deel 1 was een perfecte mix imo.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gameplay zag er wel leuk uit, maar vraag me af of het lang leuk blijft. Toen ik het zag had ik het idee dat de lol er ook snel weer af kan zijn. En hoop dat je niet te afhankelijk wordt van Glass om een stuk te kunnen eindigen, maar dat je bijv. die air strikes ook gewoon via je controller kan oproepen. Geen zin om voor dat soort stukken mn telefoon erbij te pakken.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jij kán je telefoon er tenminste nog bij pakken. Ik heb geen Smartglass ondersteunde telefoon. :+ (ik heb wel Windows 8, maar daar heb ik het idee dat de functionaliteit minder is dan de mobiele versies. Alle Halo 4 functionaliteit werkte bv niet)

Gameplay lijkt bij deze iig al wat minder clunky uit te zien dan bij de vorige 2 delen. Ik houd er mijn oogje op.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zou smartglass ook niet uitkomen voor iOS en Android?

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar:

;)

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Doh, :+ mocht je interesse hebben in een Windows Phone ik heb nog wel 1 te koop, haha.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb al vrij lang een Xbox app op de iPhone die ze hebben omgedoopt tot Smartglass. Nog nooit getest terwijl de 360 aan stond, dus geen idee wat ie dan al meer biedt. :)

10. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Hoop wel dat ze die gare Japanse arcade missies weglaten, dat gedoe met de tijd vond ik echt niet tof werken (alleen deel 1 gespeeld weet niet of het in deel 2 ook zo was). En die bosses dat gewoon mensen waren.. ik kon het niet plaatsen allemaal :9

Gewoon zombie survival met veel gehak en veel zombies tegelijk op 1 scherm. :thumbs:

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Toevallig was ik laatst weer begonnen aan DR2. En het speelt zo anders als andere games, je moet er echt inkomen. Maar ik moet zeggen dat als je er eenmaal inzit het echt een leuke game is. Toffe figuren, leuk met wapens knutselen. Wel beter dat je in DR3 niet meer naar een speciale ruimte moet, maar je overal wapens kan 'maken'. Maar hoewel het er wel leuk uitzag, was het ook weer niet spectaculair ofzo. Als ik de X1 zou kopen zou deze game er wel komen. Maar een reden om de X1 te kopen is het niet...

12. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Smartglass is al een tijd uit voor de Android. Staat al een tijd op mijn telefoon, maar ik gebruik 'm bijna niet.:+
    Maar wil je kometen uit de lucht laten vallen en je telefoon is leeg, hoe moet het dan? :+

Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het is ook al een poosje uit voor iOS toch

14. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Klopt, ik heb hem ook staan, maar doe er eigenlijk niets mee.

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Smart-glass krijgt volgens mij nog een grote update zodra de nieuwe Xbox er is. Moet smart-glass nog eens testen met Halo 4 ofzo. Aangezien het met de telefoon niet echt bijzonder is.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk krijgen we gauw 1080p beelden hiervan.

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Vond het best leuk ogen, heb de 1e 2 delen niet gespeeld dus misschien maar eens ergens oppikken.
    Hopenlijk kun je wel uitgebreide wapens maken, dus aansteker+deo=vlammenwerper, zulke dingen.

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    DeadRising is gruwelijk tof dat er een nieuw deel komt!

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is een launch game, zo dan!!! Zag het net in een nieuwe trailer die we niet bij MS zagen. November komt ie.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo even de gameplay weer gekeken. Maandag heb ik het een beetje kunnen zien maar die hele MS show was zo overload aan games dat ik alles weer een beetje aan het inhalen ben.

Ben blij dat ze van het DR 1 en 2 principe af zijn. Met die rare tijd etc.
    Kon echt nooit in die games komen. Dit word gelukkig lekker open world en zo te zien zijn de movements ook beter geworden. :)

Edit: Oh zie de trailer net. Ze hebben het over 6 dagen etc. Zit tijdslimiet er dan nog steeds in? Hoop het echt niet.

Laatst bewerkt: 13 jun 2013

Deel Deze Pagina