Waarom moeten we nou weer zo lang wachten? Beter verrast HBO ons morgen met een preview op aflevering 11. Of op z'n minst dat het volgende seizoen al over 5 maanden van start gaat.
Iemand met een opmerking of FB over de laatste aflevering: De dood van Joffrey zou de beste seizoensfinale zijn. True or False? Kun je trouwens gelijk de serie wel stoppen denk ik, dus zal wel laatste seizoen van het laatste boek worden ofzo.
Vind deze dus erg nice: Vind Davos verder echt een totaal oninteressante character. Net zoals Stannis eig. Flikker op met je boeksp-ach weet je fuck it ook maar.
Spoiler Of ik ben scheel, maar had Sam die dagger niet opeens weer? In die aflevering liet hij toch overduidelijk die op de grond liggen?
Spoiler Blijkbaar had hij dus een hele voorraad bij zich Daarom maakte het hem ook geen fuck uit dat hij de dagger liet liggen
Lol, Tyrion gaat de stem in spreken van de Wingman van je Character in Bungie's nieuwe game 'Destiny'. Als hij het sarcasme op dezelfde manier doet als in GoT, weet ik zeker dat ik sowieso een hoop ga lachen tijdens het spelen van de game
Spoiler Het mes wat hij gebruikte is versplinterd volgens mij. En wanneer ze in seizoen 2 dat mes vinden dan zitten er meerdere scherven in dat doek, dat laten ze ook zien en je hoort ook het gerinkel van glas ( meerdere stukken dus )