Zo lelijk is de controller toch ook weer niet t.o.v. de PS3 controller? De headset gebruik ik eigenlijk toch nooit (en anders mijn Turtle Beach).
ow dat is kut? Ik ben hier juist wel blij mee. Ik weet onderhand niet meer waar ik al die shit moet laten. Dit berg je zo op edit: of is de zucht vanwege de DS?
Zo een headset is toch handig? Doet niet veel onder die van MS. Bij mij gaat er sowieso een turtle beach in
Vind het alleen maar handiger, zolang de geluidskwaliteit maar beter is dan op de ps3 qua spraak. Wel jammer dat Infamous geen day one release is
Wat voor oren heb jij ? Maar komt er vandaag nog wat? Persconferenties of iets exclusiefs? Kan nergens een mooi overzicht vinden. Oh en PS4 pre order
Raar dat zowel Sony als Microsoft voor bedrade headsets gaan? Je zou verwachten met een Next-Gen Console dat alles 'zoveel mogelijk' draadloos wordt. Jammer...
mmm zou wel handig zijn als je het zo kon configureren dat je de mic op de controller kunt gebruiken en zelf oordopjes zonder mic op de controller kunt aansluiten. Ben nooit fan geweest van die bleutooth headsets. Veel te groot ding aan je oor.
Ja klopt maar anders zit je weer met dat batterij gedoe enzo. Kijk alleen hoe hinderlijk dat is met Turtle Beach
Haha gister hoofd van EA op de bank bij GT met de game Battlefield 4 werd er gevraagt of de Xbone ook 60fps afdraait. Kon hij geen antwoord opgeven en moesten ze maar aan microsoft woordvoerder vragen. Waarom kon hij daar geen antwoord op geven.
Goh, wat een moeilijke keuze zeg. Oh nee, toch niet. Playstation 4 is verreweg de beste keuze. Xbox One is het lulletje van de klas, ze zijn echt goed voor gek gezet door Sony.