E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Hey daar zeg je zo wat..

    is Capcom uberhaupt al geweest of hebben die geen show dit jaar?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    TitanFall ook PC?
     
  3. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar ik bedoel meer games als in de oude Playstation/N64 dagen zoals Spyro, Crash Bandicoot, Ape Escape, Mario 64, etc.

    En gelukkig heeft de PS3 er nog een paar zoals Ratchet & Clank, Sly Cooper, Jak & Daxter (als ze er nog iets mee doen), en dan modernere meer actie games zoals Uncharted.

    Op de Xbox hebben ze er hier maar heel weinig van en ik zie dit niet veranderen.

    EDIT: Oh en BigKabuto, heb je een bron dat Ryse dumbed down was? Als ik op "Ryse demo dumbed down" zoek dan kom ik alleen jouw post hier tegen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ryse zal zo een typische launchgame worden. Veel eyecandy, maar verder inhoudsloos, inspiratieloos en saai. Dat is mijn menig.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ratchet & clank's makers maken tegenwoordig shooters en Jak & Daxter's makers maken tegenwoordig shooters :+

    Beetje kort door de bocht misschien maar ik denk zomaar dat we van Naughty Dog en Insomniac niet meer moeten verwachten dat ze die oude franchises weer terug gaan brengen

    al zou ik ze heel graag op next-gen zien , multiplat of exclusive maakt me niet uit (in het geval van Insomniac)


    die indruk gaf het mij ook

    en dan niet eens echt veel eyecandy als je het vergelijkt met the Division of the Witcher III of zo
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    De echte vraag is: Wanneer komt MGS V? :mad:
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    2017 (maybe) samen met GT 7 (unlikely) en the Last guardian (not gonna happen)
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18



    Gamekings in a nutshell.
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Maak je geen zorgen.. Naughty Dog zal weer voor grote blockbusters zorgen.

    Uncharted 4
    The Last of Us 2
    Jak 4

    Alles is mogelijk

    Hoop stiekem ook op een nieuwe Ratchet van Insomniac

    Zou grappig zijn als die dan ook naar de Xbox One komt. Ach ja, MS strooit met geld dus je weet het nooit.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    WTF, wat is dat nou weer?! :+ GK! :emo:
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ik lees dat het nog niet zeker is over Final Fantasy en Kingdom Hearts 3, veel tegenstrijdige berichten lees ik erover. Knack deed mij weer echt helemaal niets. Killzone en inFamous zullen geweldig worden, maar ik hoef effe geen KZ en Infamous 2 moet ik nog uitspelen.
     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Nino is zijn haar kwijt 8) Wat de fuck is dat dan 8)
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    [​IMG]

    It was reported by International Digital Times in May 2013 that Sony and Square Enix have already negotiated an exclusive deal to release Kingdom Hearts III on the newly announced PlayStation 4

    Staat op wikipedia...

    Maar is idd nog een beetje onduidelijk.
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik ben nogsteeds blij van de E3 persconferentie van gisternacht :+. Sony heeft voor mij echt de perfecte console gebouwd. Redelijk goedkoop (zeker voor de hardware die erin zit), goede games (waarschijnlijk hebben ze nog een paar onaangekondigde), geen kinect/move crap er standaard bij, geen DRM, geen internetchecks en geen Used games policy. Beter kan toch niet voor een gamer? Snap ook echt niet waarom je een Xbox One zou kopen nu, wat is zijn Unique Selling Point? Dat je met een halfbakken Siri door de menu's en games kan bladeren?
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Er zijn nog maar weinig 3rd party exclusives tegenwoordig, dus een One en PS4 kopen is volstrekt overbodig.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Het zou toch awesome zijn als Nintendo met een nieuwe IP of Zelda gemaakt door Retro Studios komt! Het zou voor mij een enorme teleurstelling zijn als Retro Studios weer een Metroid of Donkey Kong Country maakt.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Lijkt meer alsof er staat dat FF15 (Naast de Xbox) naar de Playstation komt en dat FF14 exclusief is.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik ga de PS4 sowieso op de release halen. Maar ik begrijp je reactie wel

    Op launchday zijn Driveclub, Killzone en Knack waarschijnlijk de enige PS4 exclusives die in de winkel te koop zullen zijn. Dat is wel een beetje minder imo.

    Daarnaast komen er in 2013 nog zat goede games uit voor de current gen.

    Batman Origins, The Last of Us, GTA 5, AC4, BF4, Watch Dogs, Beyond Two Souls, Kingdom Hearts HD, Splinter Cell. Waarschijnlijk vergeet ik er nog 1 of 2.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zag dit op een andere forum:

    Playstation's facebook page says FF14 is exclusive and FF15 and KH 3 are coming to the ps4. Take it for what you will.

    Zou echt niet verkeerd zijn als de games ook naar X1 komen. Als alledrie games PS4 exclusives waren, hell yeh hadden ze dat bevestigd.

    FF15 is toch de game die eerst VS 13 was?
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik verwacht nog wel meer exclusive release titels hoor. Gamescom komt er ook nog aan.
     

Deel Deze Pagina