Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Doen ze niet (helaas), zouden de devs niet echt blij mee zijn die daar op hebben zitten bouwen en vervolgens hun verkopen flink gaan zien slinken.
     
  2. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6

    Dan raad ik ze ook nog aan om hun DRM aan te passen. Van mij mag de console 100Euro duurder zijn, maar zolang de DRM en de privacy zo blijven pas ik.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Is het trouwens mogelijk dat uitgevers straks hun games alsnog beveiligen met een (online)code op de PS4? MS heeft ook aangegeven dat hun eigen titels sowieso wel gewoon tweede hands verhandeld kunnen worden.
     
  4. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Lijkt me wel, denk namelijk niet dat EA er op deze manier (PS4) genoegen mee neemt zonder online pass.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het ging mij om nieuwe IP's

    Plants vs. Zombies: Garden Warfare
    Project Spark
    Quantum Break
    D4
    Crimson Dragon
    Below
    LocoCycle
    Sunset Overdrive
    Black Tusk game
    Ryse
    TitanFall

    Games als GOW & Fable kunnen me al lang niet meer interesseren.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  6. Seh

    Seh Guest

    Precies. Zit je straks alsnog met dit gezeik, maar dan verschilt het per uitgever.
    Het is wel heel gunstig voor de consument wat Sony geflikt heeft.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Black Tusk game. :)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ghe laten we niet hopen dat deze poll een peiling is voor de rest van de wereld anders ziet het er somber uit voor MS. :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hetzelfde dus als MS. Alleen heeft MS iets meer restrictie met eens per 24 uur online en dat aan vrienden geven.
     
  10. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Nouja, online passes waren we al min of meer gewend.

    Spellen uitlenen kan gewoon & spellen kunnen sowieso kostenloos geruild en/of verkocht worden (op sommige online passes na (áls dat gaat gebeuren) wat nu al een tijd het geval is).

    Ik denk eerlijk gezegd dat op dit forum nog in de Xbox zijn voordeel wordt gestemd ten opzichte van de rest.


    Maar Mods, als dit zo blijft, krijgen we dan wel zo'n mooie linkje onder je naam naar onze PSN als extra, net zoals nu naar de Gamertag? \o/
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ook nog eens op een Xbox forum, haha :+.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    - Afschaffen van online passes.

    Vervolgens online passes een comeback????? Jullie zijn gek dat jullie dat denken. Weet je wat voor imago schade dat gaat opleveren. Voor 3e keer achter elkaar slechtste bedrijf van Amerika? Echt niet gewoon

    Jullie HOPEN er gewoon op omdat je te trots bent om toe te geven dat PS4 het beter voor elkaar heeft voor de gamer/consument
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Plants vs. Zombies is geen nwe IP en Crimson Dragon is gewoon PD onder een andere naam. Erg veel nieuwe IP's dan. En nogmaals je voorkeur voor bepaalde games is een mening, uit jouw lijstje ben ik benieuwd naar QB en de rest heb ik maar weinig interesse in. En uiteraard had Sony ook nieuwe IP's, die jou wellicht niet aanspreken, wilt niet zeggen dat ze er niet zijn. MS zei 8 nieuwe IP's het 1e jaar, Sony zei 12 het 1e jaar.

    Buiten dat, dan maar gelijk roepen om PS fanboys, terwijl meeste mensen hier gewoon een 360 hebben en hierop hebben gespeeld de laatste jaren. Wie is dan de fanboy. Ik had het liever anders gezien en 2 topconsoles gehad, maar momenteel heeft MS het bij mij verkloot, qua regeltjes en qua games ben ik ook niet impressed.
     
  14. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ga 200% voor de PS4 en laat de Xbone lekker liggen, maar denk toch dat het voor de shitstorm de bedoeling was dat de PS4 ook zoiets zou gaan krijgen. Ze hebben het op deze manier slim aangepakt, maar denk niet dat EA er al te blij van wordt en eventueel wel met een nieuw idee komt.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    PS4 15 One 5 op een Xbox forum :lol:
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Je moet natuurlijk nog zien wie daadwerkelijk echt de console koopt die hij nu stemt.
     
  17. Seh

    Seh Guest

    :lol:

    Wat een kolder. Waarom zou ik dat zijn? Ik heb alle consoles van Sony in mijn bezit (gehad).
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Aah toch gelukt om 3e optie in poll te zetten. Zat helemaal verkeerd net toen ik wou editen. :)
     
  19. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja eigenlijk niet eerlijk zo, dat zijn de xbox'ers die stemmen op de 3e optie, die sowieso overstappen op PS4 als het zo blijft :+
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Elke maand leeg ik de poll well. Dan kunnen we telkens zie hoe het verandert.
     

Deel Deze Pagina