Wel grappig dat er geen third party exclusives getoond werden bij de Sony conferentie. Ze gaan de Nintendo kant op. Maar goed, Sony heeft zelf genoeg talent in huis. Santa Monica Sucker Punch Naughty Dog Media Molecule Ben trouwens aan het twijfelen of ik AC4 ga halen. 0.0 vernieuwing... nog steeds dezelfde crap.
Ik begrijp Sony wel dat zij niet gaan zeggen 'also coming to Xbox One' . Een port was te verwachten, PS4 dus lead platform, maar that doesn't surprise me.
Microsoft strooit met bakken geld om alles naar de Xbox te halen. Sony blijft gewoon rustig. Snap sowieso niet wat Kingdom Hearts op een gaat Xbox doen. Begrijp me niet verkeerd, maar KH is een echte Playstation titel. Snap ook niet dat Insomniac nu met Xbox gaat samen werken. Maar goed, die Resistance games waren toch bagger. Hopelijk gaan ze nog wel een nieuwe Ratchet maken.
Ah oke. Developers kunnen nog steeds DRM doen alleen "helpt" Sony niet. Zoals we zien met MS en de 24 uur check. Developers moeten met een eigen systeem komen.