1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Misschien dat UpInSmoke het iets overdreven brengt, maar ik vind het ook vreemd dat hij wel gekoppeld moet blijven aan de One maar dan wel 'uit' kan. Als hij uit kan, waarom moet hij dan aangekoppeld blijven? Laatst had ik ook iets gelezen dat uit toch niet helemaal uit is omdat hij dan toch naar keyword xbox on luister of iets in die trant in ieder geval?
     
  2. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Er zijn privacysettings waarin je de camera uit kan zetten. Dat je het niet gelooft, of mij naïef vind dat ik het wel geloof, prima. Als ik en jullie misschien ook een foto op Facebook als privé aanvink ga ik ervanuit dat niemand die foto kan zien tenzij ik er toestemming voor geef. Misschien naïef, maar moet ik ook maar stoppen met Facebook dan. En zo kunnen we ook over de webcams in laptops beginnen enz enz.

    Maar meer dan dat er privacy settings zijn voor de camera weten we simpelweg niet, en alles wat je erbij verzint zijn aannames.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij staat gewoon uit, als je het aangeeft. Het enigste waar de Kinect dan op reageert in Xbox on ofzo... Dit betekend eigenlijk dat je hem niet hoeft te gebruiken, maar als je het wel wil, kan dat pretty easy.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik vindt het ook heel jammer dat alle positieven aspecten hier amper belicht worden.
    Het gaat alleen maar om het zo veel mogelijk bashen van de Xbone.

    Ze gaan de huidige policy's echt nog wel hier en daar aanpassen.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan staat die dus niet uit, punt.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hou op :"D

    [​IMG]

    Dan vind ik het nogmaals erg dom van MS dat ze die camera verplichten. Misschien gaan ze dat ook inzien, maak een bundel zonder camera, 399. Met camera 499. Simpel zat. Geef mensen zelf de keuze, en ik durf dan te wedden dat bijna niemand van jullie dan de camera erbij neemt
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Op standby?

    Dan is in principe hetzelfde.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok, dit is dus wat ik ook gegrepen had. Maar dat betekent dus dat uit, niet echt uit is. Als de mic. op Xbox on kan reageren dan staat de mic dus niet uit.

    En het gaat verder niet om naïef zijn ofzo, ik persoonlijk ben wat voorzichtiger met mijn privacy. Als ik zie hoe sommige mensen hun hele leven op facebook plempen dan gaan de haren in mijn nek overeind staan. Privacy is iets wat als het één maal weg is, ook weg blijft vaak. Zeker in de huidige wereld. En buiten 'alu hoedjes' linkjes naar regeringen om, ook is het niet goed als commerciële bedrijven teveel inzicht hebben in de prive-leven/gegevens van mensen. En een camera danwel microfoon die (als Nightbringer gelijk heeft) niet helemaal volledig uit kan schaar ik onder een inbreuk in mijn privacy.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat kan je makkelijk omzeilen om gewoon de stekker eruit te trekken bijvoorbeeld. Ideaal is wat anders maar uit kan die wel. Uit tijdens gamen is een andere vraag. :)
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou ben jij een stuk positiever dan ik over de One, maar ook jij moet toch toegeven dat als ik dat soort dingen moet doen er toch iets niet helemaal in orde is met de console.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niks met positief te maken. Van mij hoeft het ook niet. Zoals ik zei het is een oplossing. Ideaal is wat anders. :)
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ideaal is het zeker niet. Ik heb dan liever een uit knop waarbij dat ding ook echt 100% uit is. Geen camera, geen mic. En dan ook nog met spellen waarbij kinect geen rol of een optionele rol speelt.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tijdens gamen denk ik zal je hem nooit helemaal uit kunnen zetten helaas of wegdoen. Want het is zeg maar de voeding van de console.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    De voeding schijnt juist ín de console te zitten, daarom is hij ook groter. Althans dat is een gerucht wat ik ergens oppikte vanmiddag. :+
     
  15. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Daar heb je ook gewoon een punt mee. Maar dat staat los van de hele privacy discussie.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zelfs die mode kan je ook uitzetten. De enige manier om je console dan aan te doen is met controller of console knop. Dat staat gewoon in het zelfde stuk jongens. :)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was ook meer "voeding" oftewel iets wat je aangesloten moet hebben om de console te kunnen aanzetten. :)
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Xbox One gaat sowieso goedkoper worden als de PS4 veel beter verkoopt.
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Niet eens een slechte gedachte, het zal alleen niet meteen gebeuren. Iedereen dus massaal de PS4 kopen want dan kunnen jullie wat sneller een goedkopere One krijgen ;)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal me niks verbazen als ze nog gaan roepen. Grapje jongens hij is ook 399. :+
    Of misschien zoals Pachter zei. Die subscription model ook nog invoeren.
     

Deel Deze Pagina