Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    zucht
    NEE.
    Geen zin om weer alles uit te leggen, lees maar terug.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Omdat je tegenwoordig met die online passes zit, die maar een bepaald gedeelte blokt van het spel. We weten niet hoe dit in de toekomst zit. Het hele DRM gebeuren is nog steeds erg vaag. Zeker in hoeverre een spel geblokkeerd wordt.
     
  3. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het om geld of niet?
    Kun je me daar een antwoord op geven?
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat begrijp ik, maar mbt nu veranderd er bij de PS4 niks, itt MS.
    Natuurlijk zullen er altijd consumenten zijn die er op marktplaats een game kopen zonder dat te weten, maar ik denk dat dat percentage klein is. De meeste kids weten het wel, of vragen het voor aankoop.
     
  5. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Joh, maar tot nu toe heeft ea praktisch de hele gen online passes toegepast. Daar doelde ik op. Beetje jammer dat je er dan gelijk weer op in moet gaan terwijl dat toch wel redelijk duidelijk was leek me.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dan mag EA wel is hun servers fixen. Je wilt niet weten hoe vaak de EA servers er uit hebben gelegen bij het spelen van Mass Effect en Dragon Age.

    Besides dat zal bij hun verkoop schaden en ze wil geld verdienen dit proberen ze op de optimale manier te doen. Meer dan de helft van console owners van de huidge gen is nog nooit online geweest, dus een eigen 24h check zullen ze er niet in stoppen wat is voor hun sowieso hier het voordeel van?

    Wat verdiend EA meer met een 24h check dan een Online pass verkopen van 15 euro dat ze nu al doen(deden)? Helemaal niets. Behalve een verlies van mensen die de game niet kopen omdat ze het niet kunnen spelen.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor de first-party games veranderd er helemaal niks :). Voor de rest weten we nog niks.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had never nooit verwacht dat de PS4 € 399,00 zou gaan kosten. Maar dat is dan waarschijnlijk het goedkoopste pakket. Is het al bekend wat je daarvoor krijgt?
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    MS wil dit DRM systeem omdat ze daar inderdaad ook geld op verdienen.

    Bij Sony is het zoals het nu is; vrij om te verkopen aan wie jij wilt, offline games kun je helemaal offline spelen dus geen DRM mogelijk etc.
     
  10. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen eyetoy, wat dus niet door de strot wordt geduwd als Kinect.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vreemde is alleen als ze geld willen verdienen waarom doen ze dan geen DRM op hun eigen games? Blijf dat vreemd vinden. :)
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909


    Er is maar 1 pakket

    PS4 met 500 GB
    DS4
    Standaard headsetje

    €399
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal mee eens!

    Als Xbox - fan voel ik me zwaar genaaid door MS. Dat ze het systeem zo maken dat je er geen illegale spellen op kan spelen tot daar aan toe.

    Ze willen gewoon controle hebben over alles wat we doen en daar heb ik niet echt trek in. Pak het maar wat groter aan als je dus een release voor het embargo speelt pats eraf. Nu weten ze niet eens of je de game speelt als je off line blijft.

    De vraag die MS niet beantwoord is waarom al die beveiligingen en restricties? Geef mij gegronde reden dat je hier toe over moet gaan. Ik ben echt zover dat als ze dingen niet veranderen mijn XBOX serie ophoudt bij de 360 en ik dus nu als console de PS 4 verkies!

    De exclusieve games die de XBOX ONE zal hebben zijn voor mij op dit moment maar 2 series HALO en Gears of War.

    SONY heeft precies gedaan wat zijn spelers willen en MS in hun arrogantie denkt weet je wat ik ga nu me monopolie (ála Windows) uitbreiden!

    Ga ik dus 6 weken met vakantie moet ik het thuis aan laten, terwijl we toch een schonere wereld willen.

    Heeft iemand al een reactie van MS op de presentatie van SONY!

    \o/
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    PS4
    1 controller
    headset
    HDMI kabel
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik ga denk ik voor het eerst overstappen op pc games. De Xbox One vind ik weinig innovatief en doet zelfs stappen achteruit op sommige gebieden. De PS4 trekt mij meer, maar ook daarvan had ik op meer gehoopt.

    De Oculus Rift en dingen als die threadmill vind ik zoveel cooler en voegt veel meer toe.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Nee.

    Is bij beide consoles nog niet bekend. In ieder geval geen Eyetoy of hoe die ook heet bij Sony. :+

    Ik hoop stiekem dat er bij MS een tweede controller bij zit.
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Want?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Leg hem gewoon even uit dat dat niet waar is ipv "want".

    Het is niet nodig om hem aan te laten, alleen als je hem weer wilt gebruiken zal je na 24u weer het internet op moeten. Kom je thuis van vakantie, connect je to the internet en je kan weer verder
     
  19. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste MAD,

    Ik snap dat je er een beetje moedeloos van wordt,maar het gaat mij niet om wel/geen DMR of kinect of constant online of PS4 of XBOX

    Het gaat mij om het feit dat M en S het straks op een akkoordje gaan gooien,zodat wij de gamers even heerlijk uitgemolken worden!
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nice

    Zie het nu ook....

    Vond het bij de PS3 al irritant dat je apart een HDMI kabel moest kopen. Heb destijds met mijn domme kop een HDMI kabel van 30 euries gekocht.

    Terwijl je er ook 1 van €5 bij de action kan halen . :+
     

Deel Deze Pagina