E3 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 22 mei 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou Driveclub was crap. Niks gezien gewoon.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    10 voor half 1 komt thief, wie weet welke platforms die op komt ?
     
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
  4. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Volgens de geruchten op beide nieuwe.
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ik zit naar die gamespot stream te kijken, die gast staat nu bij playstation, ik zag allemaal racepods staan, gran turismo 6 speelbaar daar ?
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    nee precies, had wel gehoopt op beelden, wel hoorde ik over veel DLC zoals Tracks , dat is wel goed
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb op Gametrailers naar een interessante discussie gekeken tussen Andy Mcnamara van Game Informer, Jason Rubin van Sony en Jeff Gerstmann van Giant Bomb. Ze gaven hun meningen over alle media briefings en Nintendo. Vooral over Microsoft was interessant.

    Het hele DRM gebeuren is niet eens zo'n ramp zei Jason Rubin, want Steam doet dit ook. Het probleem is alleen dat MS niet goed communiceert met hun gamers, hun mensen, publiek. Toen Steam kwam..was het meer van...ok mensen dit is onze service en dit geven wij jullie en dit zouden de regels zijn. Dat is al heel anders dan hoe Microsoft het bracht. Volgens Rubin had (kan natuurlijk nog) Microsoft moeten zeggen.....mensen er is het een en ander veranderd. Maar daar krijg je wel dit en dat voor terug. Kortom..dezelfde soort sales als Steam vaak heeft. En damn wat heeft Steam er gestoorde sales bij soms zeg. Of ondanks dat de console 499 is en dus ook die DRM, dat er een jaar of twee Live tegenoverstaat als presentje.

    Ben het daar wel mee eens. Sony heeft absoluut een harde klap uitgedeeld en het is afwachten hoe erg het uiteindelijk echt zal zijn, als MS echt niets veranderd aan de prijs en DRM plannen. Het kan maar zo dat MS inderdaad dit alles gewoon doorzet en dat als we over een jaar verder kijken, ze hardstikke goed boeren met de X1. Maar goed..die Rubin had gelijk. De veranderingen hoeven allemaal niet zo mega shit te zijn, als je er iets moois tegenover zet, maar dat doen ze niet echt toch? De gratis games die je bij gold krijgt per maand, zijn toch ook allemaal oudjes of worden dat wel steeds wat recentere?
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2013
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm misschien dat Games on Demand dan koopjes eindelijk heeft, maar ik ben bang van niet :+
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    DRM bepaald de uitgever heeft MS al bevestigd.
     
  12. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Al krijg ik 20 games, ik hoef geen Kinect door me strot geduwd, always online en DRM shit. Maar goed dat is mijn mening.
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zat net nog even te denken. Fallout 4 kan ook aangekondigd worden tijdens de VGA Awards. Dat was toevallig met Skyrim ook las ik net.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kinect kan uit via privacy option.
    Always online is 1 keer een online check per 24 uur net als Steam.
    En DRM wel of niet wordt bepaald door de uitgever.


    MS heeft slecht gecommuniceerd dat staat vast.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij is hier iemand zwaar fallout fanboy :+
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nog steeds een en al bullshit. Dat kinect toch uitkan is goed, maar verder? De keren dát ik offline speel, komt het omdat het internet eruit ligt. Niet omdat ik het zo graag wil, Dan kan je gewoon na een dag niet meer spelen |:-
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Kinect kan uit? Wat kan mij dat schelen of ik daar mee ga zitten gamen, ik hoef dat hele apparaat niet. Slechte communicatie inderdaad, maar dat is niet het enige.
     
  18. Bramdstichter

    Bramdstichter Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Thief nu bij gamespot, live demo, das wel nice
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    :'-(

    Ja ik zei het al een paar keer, maar dat is eigenlijk het enige waar ik een beetje naar uitkeek. Natuurlijk ook ME4 en GTA V, maar wil echt een nieuwe Fallout zien en spelen.

    Eigenlijk heb ik nu ook nog niet echt een game gezien tijdens de E3, waarvan ik zoiets heb van WOW die moet ik echt nu meteen hebben. Alleen qua consoles vind ik de PS4 echt super.

    Twijfel wel een beetje aan een PS3. Die trailers die langskwamen zagen er wel echt super uit. Last of Us en Beyond Two Souls zou ik toch wel graag willen spelen, maar aan de andere kant vind ik toch weer zonde om nu nog een PS3 aan te schaffen. De PS4 krijgt wel Gaikai, maar dat duurt ook nog een hele tijd voordat dat echt goed werkt.
     

Deel Deze Pagina